Toon posts:

Siemens C35i progje gezocht....

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik weet niet of het helemaal legaal is wat ik vraag....
Ik zoek een programma waarmee ik de hele flash van mijn Siemens C35i kan downloaden zodat ik niet net als de vorige keer... |:( Hij weer niet aan gaat en ik hem moet laten fixen. Ik weet dat er zo'n proje is alleen weet ik geen url. Misschien kan iemand contact met mij opnemen via ICQ of ff mailen. Tevens zoek ik een progje om de "netwerkinfo" te downloaden vanaf m'n gsm. :)

Alvast bedankt! :P

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 23 juli 2001 21:02 schreef -VnCnT- het volgende:
Hoi mensen,

Ik weet niet of het helemaal legaal is wat ik vraag....
Ik zoek een programma waarmee ik de hele flash van mijn Siemens C35i kan downloaden zodat ik niet net als de vorige keer... |:( Hij weer niet aan gaat en ik hem moet laten fixen. Ik weet dat er zo'n proje is alleen weet ik geen url. Misschien kan iemand contact met mij opnemen via ICQ of ff mailen. Tevens zoek ik een progje om de "netwerkinfo" te downloaden vanaf m'n gsm. :)

Alvast bedankt! :P
Check m'n sig ;) .

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, hele flash heb ik nu.....alleen nog de netwerkinfo voor de unlock van een andere telefoon! Kan iemand me daar een link voor geven? Oh ja, in die hele flash staat ook mijn IMEI right? Kan ik deze op de 1 of andere manier aanpassen zodat als ik voor iemand z'n GSM unlock dat 'ie niet met mij IMEI rondloopt?

Thanx! :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja en dat doen we dus niet hier, lees de FAQ!

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.