Toon posts:

Advies headset voor gaming + muziek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Aangezien mijn vrij simpele headset het aan het begeven is ben ik op zoek naar een nieuwe headset. Ik wil hem gebruiken voor het gamen op mijn PS4 (shooters) en chatten met vrienden in een party, daarnaast zou ik hem gebruiken als ik langdurig ga reizen om muziek of films te kijken.

Ik heb er vrij weinig verstand dus heb bij wat vrienden advies in gewonnen en op internet gaan lezen en uiteindelijk naar de game mania en media markt geweest, daar word je overigens niet veel wijzer van.

Wat ik heb begrepen is dat ik qua gamen moet gaan voor 7.1 surround en het liefst draadloos. Aangezien ik er ook mee muziek / films mee wil kunnen luisteren in het openbaar heeft mijn voorkeur een afklikbare of uitschuifbare microfoon en niet een volledige gaming uitstraling van de headset. Draadloos heeft wel mijn voorkeur maar begreep dat je vaak een AUX-kabel nodig hebt om hem vervolgens met je telefoon te verbinden.

Ik zal hem voornamelijk thuis gebruiken voor gamen en als ik eens ga vliegen of lang reizen voor muziek of films dus goed gaming geluid is wel fijn maar ook een niet te overdreven gaming uitstraling met een microfoon voor je neus. Ik luister momenteel muziek met gewone apple oortjes dus ik denk dat het geluid überhaupt wel zal verbeteren qua muziek.

De mediamarkt had dit allemaal niet echt en kwam hooguit met een Sony aan met stereo geluid en een ingebouwde microfoon (eigenlijk niet geschikt voor gamen dus) of een echte gaming headset zonder afklikbare microfoon.

Ik zag zelf de Turtle Beach Ear Force Stealth 450 die aan deze eisen lijkt te voldoen maar ik zag dat het draagcomfort en de uitstraling te wensen over laten.

Heeft iemand tips of suggesties?

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-01 13:39
Laten we eerst is beginnen met het budget wat je hiervoor hebt?

Nu kan ik je headsets laten zien van 600 euro (bij wijze van) maar of dat de bedoeling is???

Dus, wat is het budget en wat heb je in de Pricewatch gezocht?

Verwijderd

Topicstarter
iwanscholten schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 15:03:
Laten we eerst is beginnen met het budget wat je hiervoor hebt?

Nu kan ik je headsets laten zien van 600 euro (bij wijze van) maar of dat de bedoeling is???

Dus, wat is het budget en wat heb je in de Pricewatch gezocht?
Ik dacht zelf aan headsets rond de 100-200 euro, als het echt alles heeft wat ik wil dan wil ik er best meer voor betalen.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:49

br00ky

Moderator Harde Waren