Sony WF-1000X

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjctjong
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-12-2023
Mijn vraag

Gisteren heb ik de sony WF1000X ear units gekocht. Gelijk bij het eerste gebruik merkte ik dat de rechter ear unit soms wegvalt, dit zou temaken hebben met de mhz van andere apparaten in de omgeving. Ik heb al een 'oplossing' voor het probleem weten te vinden op de sony forums. In de headphones app moest ik de instellingen veranderen naar 'voorkeur voor stabielere verbinding. Echter is dit voor mij niet de juiste oplossing want het probleem blijft voortzetten.

Ik gebruik de galaxy s8 met de laatste software en voor de app en earunits ook de laatste software.

misschien dat jullie een oplossing weten?

Mvg

Brandon

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Als dat inderdaad het probleem is hoort de fabrikant het al op te lossen in de ontwerpfase. Ik zou ze terugbrengen naar de winkel.

[ Voor 15% gewijzigd door TBTL op 31-01-2019 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Probeer het eerst eens met een paar andere audio-apparaten, dwz telefoons van vrienden of familie, dan weet je of het probleem bij je telefoon of bij je de oordopjes zit. Beetje doordachte troubleshooting om uit te vinden waar het probleem echt zit :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.