Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een videokaart geschikt voor mijn systeem.
Wat is je budget?
rond de 75 euro, tweedehands want nieuw denk ik niet dat je voor die prijs iets goeds kunt krijgen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?[/b
- Intel Core i7-2600 (3.4-3.8Ghz)
- 16GB DDR3 RAM (2x8GB, dualchannel)
- nVidia Geforce GT 620
- Intel 180GB SSD
- Western Digital 500GB Harddisk
- DVD+/-RW Drive
- Cardreader
- Windows 10 Home licentie]
Ik ga dit systeem aanschaffen. Alleen volgens mij is het wel handig om er een nieuwe videokaart in te stoppen. Wat wil ik ermee? Gamen op 1080 en spellen zoals fortnite, black ops, steep. Ik weet alleen niet welke voeding erin zit. Dat zal ik nog even uitzoeken.
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik zoek een?
Een videokaart geschikt voor mijn systeem.
Wat is je budget?
rond de 75 euro, tweedehands want nieuw denk ik niet dat je voor die prijs iets goeds kunt krijgen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt
[b]Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?[/b
- Intel Core i7-2600 (3.4-3.8Ghz)
- 16GB DDR3 RAM (2x8GB, dualchannel)
- nVidia Geforce GT 620
- Intel 180GB SSD
- Western Digital 500GB Harddisk
- DVD+/-RW Drive
- Cardreader
- Windows 10 Home licentie]
Ik ga dit systeem aanschaffen. Alleen volgens mij is het wel handig om er een nieuwe videokaart in te stoppen. Wat wil ik ermee? Gamen op 1080 en spellen zoals fortnite, black ops, steep. Ik weet alleen niet welke voeding erin zit. Dat zal ik nog even uitzoeken.
Alvast bedankt voor de reactie.
[ Voor 3% gewijzigd door Omdathetnietkan op 31-01-2019 13:48 ]