Ik heb een slot a proccesor 800Mhz deze heb ik overgeklokt met behulp van een GFD hij draaid nu op 950Mhz.
Het probleem wat ik nu heb is dat wanneer ik windows sluit ik mijn computer niet meer uit kan zetten, ik moet dan resettten en hem vervolgens uitzetten.Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn voeding lag daar mijn V-core ook niet helemaal stabiel was de voeding die ik had was 230 Watt,de voeding die ik er nu in heb is 300 Watt, de v-core is wel wat stabieler geworden maar het probleem is er nog.
Tevens is de temperatuur van mijn processor 57 graden, wanneer ik de computer zwaar belast loopt de temperatuur op tot 62 graden ik gebruik al een zwaardere koeler en ik heb er artic silver tussen zitten.De koeler die ik gebruik is een Alpha model P7125.
Tevens heb ik een extra afzuigventilator boven in de kast geplaatst.
Wat gegevens.
kast bigtower met voeding 300 Watt
Amd slot a TB 800@950 voltage 1,90 volt
mobo Asus K7m bios KM 1009.
Geheugen 512 MB PC 133
Video krt Diamond viper V770 Ultra
Geluid Soundblaster awe 32 (8 mb).
Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.
Met vriendelijke groet,
R Mathies
Het probleem wat ik nu heb is dat wanneer ik windows sluit ik mijn computer niet meer uit kan zetten, ik moet dan resettten en hem vervolgens uitzetten.Ik dacht in eerste instantie dat het aan mijn voeding lag daar mijn V-core ook niet helemaal stabiel was de voeding die ik had was 230 Watt,de voeding die ik er nu in heb is 300 Watt, de v-core is wel wat stabieler geworden maar het probleem is er nog.
Tevens is de temperatuur van mijn processor 57 graden, wanneer ik de computer zwaar belast loopt de temperatuur op tot 62 graden ik gebruik al een zwaardere koeler en ik heb er artic silver tussen zitten.De koeler die ik gebruik is een Alpha model P7125.
Tevens heb ik een extra afzuigventilator boven in de kast geplaatst.
Wat gegevens.
kast bigtower met voeding 300 Watt
Amd slot a TB 800@950 voltage 1,90 volt
mobo Asus K7m bios KM 1009.
Geheugen 512 MB PC 133
Video krt Diamond viper V770 Ultra
Geluid Soundblaster awe 32 (8 mb).
Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.
Met vriendelijke groet,
R Mathies