Chrome en youtube: kan geen filmpje uploaden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naalroc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 17:58
Mijn vraag
Ik heb youtube nog maar sporadisch gebruikt, maar heb nog wel een account. Nu wil ik een kort filmpje uploaden maar krijg steeds weer fout 410; heb gezocht op deze fout , maar kan er weinig specifieks over vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v41LpyRbjwWfX6WX9OgsYmyV/full.jpg

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik Chrome, en heb de laatste versie geïnstalleerd, ditto Win 10.
...Upload gepoogd via "Loilofit voor Everio" versie 1.2.0.2 (gisteren geinstalleerd omdat er een melding was van een nieuwere versie) waar voorheen (enkele jaren!) de oorspronkelijke versie wel goed werkte.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Weinig, al heb ik wel gelezen dat youtube opnieuw geïnstalleerd zou moeten worden, maar zie niet hoe dat kan, ik ben een echt pc-beginner, en ben dat al vele jaren, vandaar de vraag op het mij bekende Tweakers........

14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos

Beste antwoord (via Naalroc op 01-02-2019 21:31)

Verwijderd

Waarom niet gewoon via youtube.com

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon via youtube.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

maar kan er weinig specifieks over vinden.
Vreemd... als ik een google loslaat op "youtube error 410" krijg ik 67 miljoen hits. Gooi ik er 'Everio' bij in de zoekopdracht, dan zijn het er nog steeds 46 duizend.
In beide gevallen zijn er (behalve tekst) ook videos met oplossingen

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naalroc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 17:58
ja idd, via youtube ging het wel.

En wat die 46 duizend hits bij Google: ik vond er niets zinnigs bij, waar ik wat mee kon; maar ik ga dan ook niet 46 d. hits lezen

14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos