Toon posts:

Aopen1240Pro, echt zo slecht??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na het lezen van een aantal posts ben ik nog niet zo zeker om
de Aopen 1240Pro aan te schaffen. Delen meerdere Aopen DVD-gebruiker de mening
dat het een "waardeloos" apparaat is, of maken al die interne DVD-spelers bijv. zoveel
herrie??

PS speelt ie wel alle DVD's goed af (tevens van een andere regiocode, evt. in combinatie met DVD Genie)??

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb meerderr keren zo'n aopen ingebouwd in nieuwe systemen, en iedereen is er nog steeds tevreden over.
Wil je op zeker spelen dan zou je kunnen gaan voor een toshiba of een freecom, die zitten in dezelfde prijsklasse, althans, bij informatique

Verwijderd

Ik zou het niet doen. Een kennis van mij heeft er een maar het is geen goeie.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb dr een, ben er (nu) wel tevreden mee, vooral omdat hij vrij goedkoop was.

Ik was pissed omdat ie heel lang niet regiovrij te maken was.

Hij maakt best wel wat herrie (vooral een hoge piep), hij leest cd-roms goed en toch best snel voor een 40x.

Als je iets meer te besteden hebt, zou ik toch voor een pioneer gaan.

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

even misverstand uit de wereld helpen ... er bestaat GEEN AOpen 1240 Pro. De Pro staat voor slotin en die is alleen verkrijgbaar in 1040 en 1640 meen ik (maar weet ik ook niet 100% zeker). AOpen heeft alleen het 1240 model (zonder pro) wat staat voor tray mechanisme.

sinds wanneer is die regio vrij te maken?! LINKIE! :)

• Hyperbird
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 01:12 schreef erniemars het volgende:
even misverstand uit de wereld helpen ... er bestaat GEEN AOpen 1240 Pro. De Pro staat voor slotin en die is alleen verkrijgbaar in 1040 en 1640 meen ik (maar weet ik ook niet 100% zeker). AOpen heeft alleen het 1240 model (zonder pro) wat staat voor tray mechanisme.

sinds wanneer is die regio vrij te maken?! LINKIE! :)
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm

Is natuurlijk alleen voor educative doeleinden enzo :)

kijk eerst boven op je speler welke versie je hebt, gooi er dan de nieuwste firmware op van de site van a-open, upload dan die van die site hierboven met het oude upload proggy (zoek dus naar een zip van een oude firmware)
Je moet een beetje rond kloten, maar die van mij werkt nu perfect regiovrij :7

• Rhy

Rhy

maareh als je dan met driveinfo kijkt krijg je toch een error? dat was de oude versie tenminste zo'n heel brak en vaag firmwaretje

• Hyperbird
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 00:02 schreef erniemars het volgende:
maareh als je dan met driveinfo kijkt krijg je toch een error? dat was de oude versie tenminste zo'n heel brak en vaag firmwaretje
geeft driveinfo een error is zegt ie dat ie niet regiovrij is?

Als ie een error geeft maakt het niet uit, want dan kan je wel gewoon alle regio's afspelen, bij mij iig wel :)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Mijn Aopen DVD spelertje doet het zonder morren. Ik ben er heel tevreden mee.

Ik had wel een keer een DVD die hij niet pakte, maar die deed het ook niet in een paar andere PC DVD spelers (wel in standalone's). Wel vreemd dus....

Verwijderd

Ik heb er ook een, en nooit een probleem mee gehad. Hij maakt wat geluid jah, maar dat doen ze allemaal, het is niet overdreven veel zoals ik wel eens over andere exemplaren heb gelezen. Misschien moet je het wel treffen ofzo. ;)

• Rhy

Rhy

ja joh gaan effe impliceren dat het een exemplarische kutspeler is |:(

ik heb er 6 en ze doen het allemaal perfect ... als CD/DVD (data)speler. Heb een Lite-On voor regiovrije DVD's en een Pioneer voor audio extractie en cruciaal dingen.
Het is gewoon een DVD speler die doet wat die moet doen.
Vanuit mijn persoonlijke ervaring vind ik het vreemd dat het merendeel van de mensen de AOpen 1240 slecht vind omdat die niet 100% 'gecertificeerd (vage firmware)' regiovrij te krijgen is. Zeur niet, en zoek dan wat anders.

Verwijderd

Tsja, dat ding van mij is om te janken :'(

Maakt een pokke herrie ;( en leest mn dvd's dus niet. Dan loopt de computer vast. Erg vervelend dus. Heb hem ook bij Informatique gekocht, die zeiden dat ik hem ff moest opsturen voor reparatie. Ben je weer een partij porto kwijt, kun je beter een nieuwe kopen :P

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op donderdag 26 juli 2001 00:47 schreef MisterDon het volgende:
Mijn Aopen DVD spelertje doet het zonder morren. Ik ben er heel tevreden mee.

Ik had wel een keer een DVD die hij niet pakte, maar die deed het ook niet in een paar andere PC DVD spelers (wel in standalone's). Wel vreemd dus....
Heb ik ook eens gehad. ;(

Verder doet mijn Aopen DVD spelertje het perfect hoor.

Wat ik verder heel prettig vind (ja, begin maar met lachen...) dat het laatje zo snel naar buiten schiet! :D (Vind ik dus geweldig, zeker vergeleken bij die trage Plextors)

Bovendien scoort ie in de audioextractie echt lekker hoog! :*

• Hyperbird
  • Niet online
Op zaterdag 29 september 2001 07:30 schreef MisterDon het volgende:

[..]

Heb ik ook eens gehad. ;(

Verder doet mijn Aopen DVD spelertje het perfect hoor.

Wat ik verder heel prettig vind (ja, begin maar met lachen...) dat het laatje zo snel naar buiten schiet! :D (Vind ik dus geweldig, zeker vergeleken bij die trage Plextors)

Bovendien scoort ie in de audioextractie echt lekker hoog! :*
haha, die la roelt wel zwaar ja, klik > bam la dr uit :)
Pagina: 1