Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• tweakn00b
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-10 21:51
Hi,
Ik ben bezig om een met een raspberry een notificatie te versturen via IFTTT. Op zich werkt dat prima. Echter als de telefoon in stand-by / off-screen modus geraakt kan het soms wel meer als een minuut duren voordat de notificatie binnenkomt.

Ik heb al speciaal de settings aangepast...
in A.: settings -> Apps & notifications -> IFTTT -> Notifications -> IFTTT Notifications -> Behaviour-> Make sound and pop up on screen (dit werkt niet, scherm blijft in uit stand)

en B: settings -> Apps & notifications -> IFTTT -> Notifications -> IFTTT Notifications -> Advanced ->
1. een aparte sound toegewezen (dat werkt goed)
2. vibrate -> aan (werkt ook naar behoren)
3. Show all notification content
4. show notification dot
5. Override Do not disturb

Echter, het scherm 'popt niet aan' nadat een bericht binnenkomt
en i.g.v. het scherm uit staat kan het langer duren dan een minuut.

Omdat ik de pi als deurbel ga inzetten maakt een minuut vertraging dit project nutteloos.

Hoe krijg ik de berichten direct op het scherm op moment van ontvangst. En als het even kan ook nog zo zichtbaar mogelijk, bijv. dat het scherm van kleur veranderd of zoiets.

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@tweakn00b welk toestel heb je precies?

En heb je IFTT al uitgesloten van de batterijbesparing?

• tweakn00b
rens-br schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 11:25:
@tweakn00b welk toestel heb je precies?

En heb je IFTT al uitgesloten van de batterijbesparing?
ja dat heb ik.

• tweakn00b
Ik moet er nog wel even aan toevoegen dat ik data alleen over de wifi haal. Ik gebruik geen data bundel of anderszins data over g4 / g5 zoals de meesten.