Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik gebruik een raspberry pi 3b+ & ik probeer windows 10 IOT op een 16 GB sd kaart. Ik ben er zeker van de SD kaart werkt, omdat ik pas geleden een raspbian stretch installatie heb gedaan. Wanneer ik Windows 10 IOT probeer te installeren blijft hij hangen op het bekende 'Rainbow screen' dat dit scherm komt is geen probleem, maar dat hij blijft hangen wel!

Iemand misschien een idee hoe dit op te lossen is?

Groetjes,
Joppe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:54
Ik zie een hoop hits op internet met hetzelfde probleem, wat heb je hiervan al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Full electric in Zuid-Limburg

Knielen schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 16:20:
Ik zie een hoop hits op internet met hetzelfde probleem, wat heb je hiervan al geprobeerd?
Ik heb een pi2 en een pi3 met Windows iot, ook liggen kloten met ‘gebruikte’ SD-kaartjes, voor beide een nieuw SD-kaartje bij de Action gehaald (SanDisk) en in een keer lopen. Schijnt een bekend probleem te zijn met Windows10 iot.

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Wortel
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen antwoord meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:38
Misschien wel handig even te vermelden of en hoe je het hebt opgelost @Verwijderd. Dan heeft een ander er misschien ook nog wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frickY schreef op vrijdag 1 februari 2019 @ 09:52:
Misschien wel handig even te vermelden of en hoe je het hebt opgelost @Verwijderd. Dan heeft een ander er misschien ook nog wat aan.
Ik heb het niet weten op te lossen, maar ben klaar met mijn stage periode.
Pagina: 1