Vraag

• mrjobby
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-10 08:14
Goedemorgen!

Ik ben laatste tijd geïnteresseerd geraakt in een smartwatch en kwam tijdens het zoeken er naar er achter dat ik de Samsung watches wel een van de mooiste vindt.

Nu staan er in onderstaande link 3 verschillende horloges, maar met mijn kennis lijken ze kwa specificaties behoorlijk veel op elkaar. Logischerwijs ga ik er van uit dat de duurste het beste is, maar waar dat verschil dan precies in zit is mij niet duidelijk. Hopelijk kunnen jullie mij daar meer mee helpen.

https://tweakers.net/pric...e/580893;1233589;1233585/

Waarvoor wil ik de smartwatch gaan gebruiken?
Voor dagelijks gebruik, het is handig dat ik meldingen op mijn watch binnenkrijg en daardoor wat minder afhankelijk ben van de telefoon. Ook ga ik hem gebruiken voor tijdens hardlopen en kan ik door middel van de GPS en Spotify functie mijn telefoon thuis laten.

Wat is mijn budget
De duurste van de 3 kost rond de 320 euro. Dat is ook wel wat ik er maximaal aan wil uitgeven. Uiteraard liever minder maar als deze versie het extra geld waard blijkt te zijn kies ik misschien eerder voor deze.

Is er iemand met meer kennis/ervaringen die mij kan helpen met de juiste keuze te maken?

Thanks!

[ Voor 44% gewijzigd door mrjobby op 31-01-2019 10:03 . Reden: meer info ]

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:43

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@mrjobby dit betreft aankoopadvies, dus schopje richting ATT.

Daarnaast is je openingspost al vrij compleet, maar ontbreken er toch nog wat dingen, zou je het volgende toe willen voegen:
- Budget
- Wat ga je ermee doen?
- Waarom deze drie en waarom twijfel je nog?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Als laatste heb ik even je titel aangepast.

Dat gezegd hebbende. De S3 komt alweer uit 2016, terwijl de Samsung Watch afgelopen jaar is uitgekomen. Persoonlijk zou ik die S3 dan ook niet meer kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 31-01-2019 09:50 ]

• mrjobby
rens-br schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:49:
[mbr]@mrjobby dit betreft aankoopadvies, dus schopje richting ATT.

Daarnaast is je openingspost al vrij compleet, maar ontbreken er toch nog wat dingen, zou je het volgende toe willen voegen:
- Budget
- Wat ga je ermee doen?
- Waarom deze drie en waarom twijfel je nog?

Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Als laatste heb ik even je titel aangepast.[/]

Dat gezegd hebbende. De S3 komt alweer uit 2016, terwijl de Samsung Watch afgelopen jaar is uitgekomen. Persoonlijk zou ik die S3 dan ook niet meer kopen.
Thanks, ik heb de informatie aangevuld.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
De Galaxy Watch heeft een beduidend betere accu.
Verder is het formaat afhankelijk van wat je fijn vind en hoe dik je pols is. Ik zou het in de MediaMarkt testen.
Voor mijn schoonvader zelfde keuze gemaakt en de 46mm versie Galaxy Watch uiteindelijk gekozen.

• Peppershade
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 11-11 10:35
Ik heb zelf een S3 Frontier en ik ben er zeer tevreden mee. Binnenkort krijgt hij ook zelfs nog een update die nu aan het uitrollen is in Amerika. Ik gebruik hem zelf voor notificaties, slapen en hardlopen. Ik laad hem elke avond op maar dat komt altijd ik Always on Display aan heb. Anders dan valt 2 dagen wel te redden.

• mrjobby
swhnld schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 12:04:
De Galaxy Watch heeft een beduidend betere accu.
Verder is het formaat afhankelijk van wat je fijn vind en hoe dik je pols is. Ik zou het in de MediaMarkt testen.
Voor mijn schoonvader zelfde keuze gemaakt en de 46mm versie Galaxy Watch uiteindelijk gekozen.
Ja goede tip! Ik ben net in de MediaMarkt geweest en de 42mm valt wel echt af voor mij nu.

Blijf dus de galaxy 46mm en frontier over...

De Galaxy is wel beter en vooral batterij en meldingen verschil spreken mij aan. De Frontier vind ik mooier omdat deze volledig zwart is. Waarom hebben ze de galaxy 46mm niet in zwart gemaakt, dan was ik al klaar met de keuze

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:57
mrjobby schreef op dinsdag 5 februari 2019 @ 14:00:
[...]
Waarom hebben ze de galaxy 46mm niet in zwart gemaakt, dan was ik al klaar met de keuze
Je kunt eind deze maand afwachten of er wat nieuws gelanceerd wordt door Samsung? De aankondigingen staan er aan te komen volgens de geruchten, zie ook:
https://www.techradar.com...g-galaxy-sport-smartwatch

• Laurensius88
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:33
@mrjobby welke smartwatch heb je uiteindelijk gekozen en hoe bevalt deze? Ik zit op dit moment met dezelfde eisen en ook dezelfde twijfel. Ik neig erg naar de Watch voor de batterij en leeftijd.

• mrjobby
Laurensius88 schreef op maandag 8 april 2019 @ 13:15:
@mrjobby welke smartwatch heb je uiteindelijk gekozen en hoe bevalt deze? Ik zit op dit moment met dezelfde eisen en ook dezelfde twijfel. Ik neig erg naar de Watch voor de batterij en leeftijd.
Hi @Laurensius88

Het is de Galaxy Watch van 46mm geworden. Vind het een mooi apperaatje en de batterij duur is ook zeker goed. Ik doe ongeveer 3 dagen met een volle batterij.
Pagina: 1