Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Naar tevredenheid gebruik ik Kodi. Alleen zodra ik op TV wil kijken en een HDMI kabel aansluit op de laptop gaat zowel de laptop als TV op zwart. Geluid hoor ik nog wel, dit is nooit geweest.
Iemand een idee waar ik het moet zoeken ?

Hartelijk dank,
Tinus

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:10
Hallo Tinus,

Heb je op je tv wel het juiste kanaal geselecteerd? (Misschien automatisch versprongen van HDMI 1 naar HDMI 2 , bijvoorbeeld)

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Dank je wel voor je reply, ik zet hem inderdaad op het juiste kanaal HDMI 2 en daar blijft hij ook op staan netjes.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus er is een update of andere installatie geweest recentelijk waardoor het nu niet meer werkt.

Hoe lang werkt het nu niet? Over welk OS hebben we het? Heb je al een restore teruggezet tot het moment dat het wel werkte?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 18:19
Volgens mij is mijn Kodi net geupdate naar versie 18. Misschien zit er inderdaad iets in de versie

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga eerst eens een restore terug zetten inderdaad, dank hiervoor en ik laat het weten, ik heb overigens Kodi 17.6 en W10.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 07:34:
Ik ga eerst eens een restore terug zetten inderdaad, dank hiervoor en ik laat het weten, ik heb overigens Kodi 17.6 en W10.
Mooi moment om te upgraden naar de final van 18. Heb de betas al meer dan een half jaar draaien, werkt al lang erg stabiel.

Wat je kunt proberen:
- Heb je wel beeld zonder kodi op het moment dat je de HDMI kabel aansluit?
- Al eens geprobeerd te togglen via WINDOWS + P toetsencombinatie?
- Kijk eens binnen je system settings je video output na. Wat je hier oa kunt proberen:
* Fullscreen of windowed fullscreen
* Refreshrate
* Resolutie verlagen
- Andere HDMI kabel. Misschien heeft deze een te lage capaciteit voor je grafische instellingen.

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-11 12:15
Probeer eens een nieuwe HDMI-kabel. Zelf ook al een paar keer aan de hand gehad, dat de kabel toch niet meer goed werkte, van de ene op de andere dag.

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-11 10:40
wat gebeurd er als je kodi helemaal niet opgestart hebt.
Pagina: 1