Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Probeer het eens met allemaal kleine letters, hoofdletters geven wel eens problemen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zal nog even testen, maar als dat het geval is dan moet de error-pagina even worden aangepast...die zegt dat png ook mag.Op maandag 23 juli 2001 20:55 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Je mag alleen gif/jpg gebruiken, vraag me niet waarom
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
code:
1
2
3
4
| odysseus:/# file debian2.jpg debian2.jpg: JPEG image data, JFIF standard odysseus:/# ls -hal debian2.jpg -rw-r--r-- 1 odysseus odysseus 3.5k Jul 23 21:06 debian2.jpg |
Uploaden geeft nog steeds aan dat het geen geldige afbeelding is. file geeft het niet aan, maar hij is inderdaad 60x60, want gewoon het andere plaatje geconverteerd naar JPEG. Ook het gebruik van hoofd- of kleine letters maakt dus geen verschil. Iemand nog een idee?
Verwijderd
waarschijnlijk gebruik je een browser die daar problemen mee heeft. sommige versies van opera/conqueror blijven die foutmelding geven en daar is weinig aan te doen (hooguit op zoek gaan naar IE voor debian
)
Mozilla 0.9.1 om precies te zijn. Instellen vanaf een windows-pc lukt ook niet, omdat je daar dat bestand nooit in /foo/bar kunt zetten...misschien dat ik dan straks *toch* opera moet gaan draaien, al is het closed-source.
Bedankt voor de hulp!
* odysseus zit te denken of hij niet gewoon een perl-script kan schrijven dat dat plaatje uploadt...eerst met ethereal de aanvraag analyseren en dan gewoon zoiets in elkaar scripten...zou nog kunnen werken ook
Bedankt voor de hulp!
* odysseus zit te denken of hij niet gewoon een perl-script kan schrijven dat dat plaatje uploadt...eerst met ethereal de aanvraag analyseren en dan gewoon zoiets in elkaar scripten...zou nog kunnen werken ook
Tsja, zo ingewikkeld is het niet eensOp woensdag 25 juli 2001 20:03 schreef odysseus het volgende:
Bij mij hetzelfde probleem, keurig onder de max size limmit, 60x60 en jpg maar toch ook geweigerd. mooi 
BTW de browser is eigenwijs IE 5.5
Verwijderd
Lowercase filenaam zonder spaties of rare tekens en niet te lang?Op woensdag 25 juli 2001 23:07 schreef twooggy het volgende:
Bij mij hetzelfde probleem, keurig onder de max size limmit, 60x60 en jpg maar toch ook geweigerd. mooi
Pagina: 1