Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Ik weet dat de duurdere LG G en V series een Hifi DAC hebben dus extra goed geluid. Helaas kun je in de pricewatch niet filteren op dit kenmerk. Zijn er nog andere telefoons die dit hebben?

Ik ben bekend met de LG6 (Aziatische versie dus met Quad HiFi DAC) en het geluid van die telefoon is subliem. Ik wil eigenlijk niet voor minder dan die kwaliteit gaan.

Oja, fysieke 3,5 line output noodzakelijk...

Alle reacties

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-11 22:57
LG G7 fit heeft het ook. Gelijk aan die van de G7 Thinq qua dac. Vanaf 277 euro in NL:

pricewatch: LG G7 Fit Zwart

[ Voor 50% gewijzigd door Mother_lepard op 31-01-2019 09:35 ]

• nodog
Mother_lepard schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:34:
LG G7 fit heeft het ook. Gelijk aan die van de G7 Thinq qua dac. Vanaf 277 euro in NL:

pricewatch: LG G7 Fit Zwart
Ah, thanks, toffe optie ook. Jammer dat ze net dat ene andere pluspunt van LG (groothoek foto's maken) hier niet op hebben zitten maar verschil moet er zijn natuurlijk.

• peukiemon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-11 18:25
Iets ouder is de ZTE azon7 die heeft 2 dac's aan boord 1 voor de speakers en 1 voor de hoofdtelefoon uitgang.

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-11 22:57
Ik had hiervoor o.a. een LG V10, ZTE Axon 7 en een LG V20. De V20 was het beste qua geluidskwaliteit en gemak (ZTE was meer configuratie aanpassen om die dac aan het werk te zetten).

Ik heb zelf tegenwoordig een USB dac gekocht:
https://www.hidizs.net/products/dac-cable

Daarmee ben ik niet gebonden aan LG (alhoewel dat overall goede toestellen waren, met name de V10!). Kan tevens gebruikt worden op je laptop met een bijgeleverde usb-usb-c adapter.

• nodog
Thanks peukimon en Mother_lepard.

Blijft vreemd dat je eigenlijk alleen op LG aangewezen bent (+ die ene ZTE dan). ik dacht ergens gelezen te hebben dat de Samsung topmodellen ook betere DACs dan gemiddeld hebben maar in lijstjes van "beste telefoons voor geluid afspelen" staan ze vaak niet dus het zal toch wat minder zijn dan die van LG denk ik?

Ondertussen maar de G7 Thinq gekocht (extra camera was me het verschil met de Fit wel waard uiteindelijk). Van het weekend even goed onder de loep nemen en alstie net zo goed bevalt als de G6 die ik had hou ik 'm.
Pagina: 1