Toon posts:

verwijzing naar andere webpagina uit stukje van foto

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben een website aan het veranderen.
Hierbij heb ik een foto die in stukken verdeeld is, stukken zijn niet allemaal gelijk en zijn ook niet vierkant (precies een foto die in stukken gescheurd is).
Bij ieder stuk van de foto wil ik een link opzetten die dan doorstuurt naar een andere webpagina.
Wie kan mij helpen een een scriptje

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bij vierkante stukken uit een foto zet ik een lege afbeelding over het stuk met de link erin.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Volgens mij ben je ontzettend aan het 'hacken' voor iets dat je veel beter kunt regelen. Maar kun je misschien een relevant stuk voorbeeldcode plaatsen? Zet dat even tussen [code=html]-tags, voor de leesbaarheid :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:06:
Wie kan mij helpen een een scriptje
Scriptrequests en/of Kan iemand even...? worden hier niet op prijs gesteld. Als je het wil laten doen, kijk dan even in Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!; dat staat met réden bovenaan dit forum te prijken ;)

Wat jij wil/zoekt is een imagemap en die is vrij eenvoudig te maken met een paar regels code. Je kunt verschillende vormen (cirkel, vierkant of 'poly'(gon) gebruiken - vrije vorm). Niet echt rocket science, je moet er gewoon even voor gaan zitten.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewoutw
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 18:38
Ken je HTML? Dat is gewoon een standaard html optie ....

https://www.w3schools.com/tags/tag_map.asp