Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ChromeOS]In Word kan ik niet typen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Cavemania
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 22-02 22:03
Op de Chromebook van mijn dochter kan ze zo ineens niet meer typen in Word. Ik heb de Chromebook eens opnieuw opgestart en eens gekeken of het in andere applicaties ook zo is. Op dit moment doet het probleem zich alleen voor in Word. Het probleem doet zich voor in de Word app voor de Chromebook.

Als ik in het document een afbeelding plaats kan ik daarna wel typen. Heel bijzonder..

Wie heeft er een oplossing voor dit probleem

Cavemania wijzigde deze reactie 31-01-2019 08:37 (18%)

Alle reacties

• Aegir81
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:13
De cursor lijkt gewoon niet te knipperen wanneer je begint te tikken. Het lijkt alsof de focus van het OS elders ligt. Klik eens in het tekstveld voor je begint te tikken. Helpt dat?

• arvidbeheerder
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 21:16
Ik heb dit soort vreemd gedrag ook op mijn Chromebook met de office apps. Soms kan ik opeens niet meer door de menu's klikken of niet meer typen. Opnieuw opstarten van de app lost dit op. Ik blijf braaf meldingen maken, de laatste update lijkt wel verbetering te brengen.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Nu met vrolijke winter-avatar

offtopic:
Schattig stemmetje O+ Maar let je wel op dat er best wat persoonlijke gegevens in het filmpje staan? Zoals een naam en e-mailaders en misschien die recente documenten, hoewel dat wel mee lijkt te vallen.

Exclusief op Tweakers V&A: Simplify3D te koop!

• Cavemania
Aegir81 schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 22:50:
De cursor lijkt gewoon niet te knipperen wanneer je begint te tikken. Het lijkt alsof de focus van het OS elders ligt. Klik eens in het tekstveld voor je begint te tikken. Helpt dat?
Of ik nu klik in het veld of niet, het maakt niets uit. Het fenomeen doet zich alleen voor in de Word app. In de overige Office Apps doet dit fenomeen zich niet voor.

Office 365 doet het ook prima dus ze kan zich prima redden maar vroeg me echt af hoe dit nu kan.

Gezien de reactie van @arvidbeheerder moeten we hiermee leren leven.

Cavemania wijzigde deze reactie 31-01-2019 08:07 (6%)

• Cavemania
Evanescent schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 23:05:
offtopic:
Schattig stemmetje O+ Maar let je wel op dat er best wat persoonlijke gegevens in het filmpje staan? Zoals een naam en e-mailaders en misschien die recente documenten, hoewel dat wel mee lijkt te vallen.
Thnx, had er ff niet zo snel aan gedacht en had het ook niet gezien. Inmiddels aangepast.
Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True