Hallo allemaal,
Voor een excel bestand heb ik eigenlijk het volgende nodig:
Als er in blad1, cel a3 een willekeurig woord wordt ingevuld, moet er in blad2, cel g5 een bepaalde tekst worden aangemaakt
Situatie:
- Blad 1 is bij mij een lijst waar ik zelf artikelen, aantallen en prijzen ingeef.
- Blad 2 is voor de klant, de factuur
Echter wil ik zodra ik met de eerste regel begin in blad 1, er dan in blad 2 bovenaan de pagina een regel moet worden aangemaakt met: artikel, aantal en prijs. Zodat bij elke pagina bovenaan staat: artikel, aantal en prijs.
Maar dat moet er niet altijd staan, want als ik het blad voor de klant afdruk, ik dan geen 10 lege pagina's wil krijgen met enkel bovenaan: artikel, aantal en prijs.
Voorbeeld:
Ik typ in blad1, cel a3: x woord ( dus bv buis, muismat of kaars )
Dan moet in blad2, cel c3 komen te staan: Artikel
Vervolgens typ ik in blad1, cel b3: x aantal ( bv 6 of 13 )
Dan moet ik blad2, cel c3: Aantal komen staan
Wie weet hier de oplossing voor?
Voor een excel bestand heb ik eigenlijk het volgende nodig:
Als er in blad1, cel a3 een willekeurig woord wordt ingevuld, moet er in blad2, cel g5 een bepaalde tekst worden aangemaakt
Situatie:
- Blad 1 is bij mij een lijst waar ik zelf artikelen, aantallen en prijzen ingeef.
- Blad 2 is voor de klant, de factuur
Echter wil ik zodra ik met de eerste regel begin in blad 1, er dan in blad 2 bovenaan de pagina een regel moet worden aangemaakt met: artikel, aantal en prijs. Zodat bij elke pagina bovenaan staat: artikel, aantal en prijs.
Maar dat moet er niet altijd staan, want als ik het blad voor de klant afdruk, ik dan geen 10 lege pagina's wil krijgen met enkel bovenaan: artikel, aantal en prijs.
Voorbeeld:
Ik typ in blad1, cel a3: x woord ( dus bv buis, muismat of kaars )
Dan moet in blad2, cel c3 komen te staan: Artikel
Vervolgens typ ik in blad1, cel b3: x aantal ( bv 6 of 13 )
Dan moet ik blad2, cel c3: Aantal komen staan
Wie weet hier de oplossing voor?
[ Voor 50% gewijzigd door Bart_WRX op 30-01-2019 19:58 ]