Hopelijk niet al te off-topic maar dan hoor ik het wel. Als de LG C9 uitkomt dan ga ik de 55inch versie halen. Daarnaast heb ik al een LG SJ9 soundbar. Nou wil ik de soundbar graag onder de televisie monteren met een soort van Vogels 1250 systeem.
Nu is het zo dat mijn soundbar schroefgaten aan de onderkant heeft en het bovenstaande systeem geschikt is voor soundbars met schroefgaten op de achterzijde. Heeft iemand dit al opgelost met een soundbar met schroefgaten onder? Dus niet bevestiging aan de muur net onder de tv maar echt met een extra bracket aan de muurbeugel van de tv.
Ik hoor graag hoe en met welk product ik dit kan realiseren. Thx
(Waarom niet gewoon aan de muur? Weer extra gaten in de muur en het geluid draait niet mee met de tv)
Nu is het zo dat mijn soundbar schroefgaten aan de onderkant heeft en het bovenstaande systeem geschikt is voor soundbars met schroefgaten op de achterzijde. Heeft iemand dit al opgelost met een soundbar met schroefgaten onder? Dus niet bevestiging aan de muur net onder de tv maar echt met een extra bracket aan de muurbeugel van de tv.
Ik hoor graag hoe en met welk product ik dit kan realiseren. Thx
(Waarom niet gewoon aan de muur? Weer extra gaten in de muur en het geluid draait niet mee met de tv)
[ Voor 5% gewijzigd door power_user op 30-01-2019 18:54 ]
PSN: Oldzkoel