.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
Ik bestel die ledjes altijd hier.
Neem wel de superblauwe 0603 ledjes !
Normale blauwe geven geen mooi resultaat....
Is het makkelijk te doen? Niet dat ik mijn telefoon dalijk kapot maak... Zou minder zijn. En is het nog steeds even goed leesbaar als met de originele ledjes?Op dinsdag 24 juli 2001 12:01 schreef salT het volgende:
Ja, ik heb die mod een aantal keer uitgevoerd.
Ik bestel die ledjes altijd hier.
Neem wel de superblauwe 0603 ledjes !
Normale blauwe geven geen mooi resultaat....
Verwijderd
vraag is heb je een beetje geld over?Op dinsdag 24 juli 2001 12:30 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Is het makkelijk te doen? Niet dat ik mijn telefoon dalijk kapot maak... Zou minder zijn. En is het nog steeds even goed leesbaar als met de originele ledjes?
dan zou ik het laten doen als ik jou was
Geven zij garantie dan tegen het slopen van je telefoon? Wat als zij je phone mollen?Op dinsdag 24 juli 2001 12:33 schreef mafiasven het volgende:
[..]
vraag is heb je een beetje geld over?
dan zou ik het laten doen als ik jou was![]()
scheelt je het slopen van je telefoon dalijk
Verwijderd
jepz zit garantie bijOp dinsdag 24 juli 2001 12:35 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Geven zij garantie dan tegen het slopen van je telefoon? Wat als zij je phone mollen?
Waar laat je zoiets doen dan? En wat moet dat kosten en hoe lang ben ik mijn phone kwijt? Mag je het opsturen of moet je er langs gaan?Op dinsdag 24 juli 2001 12:36 schreef mafiasven het volgende:
[..]
jepz zit garantie bijen die mensen slopen je phone heus niet die doen zoiets dagelijks
Verwijderd
Verwijderd
tja daarom zeg ik je moet er wat voor over hebbenOp dinsdag 24 juli 2001 12:44 schreef mbvisiontt het volgende:
Focking hell... Dan heb ik zowat een SL45, en dan heb ik oranje leds erbij...
Verwijderd
www.blueled.de
kheb ergens nog andere link maar die moek keertje zoeken
Ik sneaky? Noooooit...Op dinsdag 24 juli 2001 12:57 schreef mafiasven het volgende:
ofcourz ?? btw je bent sneaky mode op icq ?
www.blueled.de
kheb ergens nog andere link maar die moek keertje zoeken
Thanx, kijk zo effe op die link.
Ik zelf vind groen of blauw eigenlijk niks uitmaken. Groen heeft wel een beetje "undercover" uitstraling vind ik, of "alien"Op dinsdag 24 juli 2001 17:30 schreef Hutspot het volgende:
Waarom geilt iedereen toch zo op die blauwe LEDs? Is groen niet goed ofzo, ik zie het probleem niet eigenlijk.
Het gaat er denk ik meer om dat je niet hetzelfde als de "rest van de massa" hebt.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Yupz, geen punt.Op dinsdag 24 juli 2001 15:52 schreef Xanandu het volgende:
Of misschien wil salT het wel doen tegen een vergoeding (uiteraard)
Iedereen die interesse heeft graag ff contact opnemen via icq: 34940467
Verwijderd
jij hebt zeker nog nooit een m35 in je hand gehad met groene ledjes? ik heb 3 kwart jaar blauwe ledjes gehad toen kreeg ik weer groene weet opeens waarom ik er blauwe in had zittenOp dinsdag 24 juli 2001 17:30 schreef Hutspot het volgende:
Waarom geilt iedereen toch zo op die blauwe LEDs? Is groen niet goed ofzo, ik zie het probleem niet eigenlijk.
Verwijderd
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel. Die niuwe vw golf heeft een heel vet dashboard met blauwe verlichting, volgens mij de grotere Vw's ook, maar dat week nie zeker
Verwijderd
blauwOp dinsdag 24 juli 2001 21:23 schreef killerb het volgende:
Het ziet er wel vet uit. nou nog een carkit in een VW golf en je dashboard is compleet.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel. Die niuwe vw golf heeft een heel vet dashboard met blauwe verlichting, volgens mij de grotere Vw's ook, maar dat week nie zeker
Verwijderd
hey thnxOp woensdag 25 juli 2001 18:39 schreef Conan het volgende:
kijk ff op:
http://www.gsm-tuning.nl
ook voor inbouwen...
o.a. de transporter etc.Op dinsdag 24 juli 2001 21:23 schreef killerb het volgende:
Het ziet er wel vet uit. nou nog een carkit in een VW golf en je dashboard is compleet.
edit: je kan je led's laten modden bij www.comtronics.nl
zit in a'dam die zaak....