Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een server

Pagina: 1
Acties:
  • 531 views

Vraag

• Coentjuh8
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15-03-2023
Goedemiddag allemaal,

Ik ben op zoek naar een server voor zo'n 30 thin clients. Deze gebruikers zullen met name werken met een voip softfone bel programma met headset en Google chrome waar bij sommige gebruikers rond de 20 a 30 tabbladen open hebben staan.

Nou zie ik zelf door de bomen het bos niet meer, zijn er hier mensen aanwezig die mij kunnen adviseren welke hardware ik voor deze server zou moeten gebruiken? en wat voor prijskaartje hier ongeveer aan komt te hangen?

Alvast bedankt.

Alle reacties

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Het is op tweakers gebruikelijk om zelf eerst goed onderzoek te doen, een vraag als "Ik weet niet wat ik nodig heb, kunnen jullie dat uitzoeken" is derhalve niet echt gewenst.

Kleine tip voor je : Als je op zoek bent naar dergelijke hardware en je kan door de bomen het bos niet zien, dan is het wijs iemand in te schakelen/huren die dat wel kan.

Wabbawabbawabbawabba

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:29
Wat voor software ga je gebruiken voor de werkomgeving? Microsoft VDI), Citrix, Vmware? Ga je session based or virtual machine based ?

[ Voor 21% gewijzigd door HKLM_ op 30-01-2019 15:37 ]

Cloud ☁️

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Als je er niks van weet: ga het niet zelf doen, je gaat die lifecycle nooit kunnen beheersen. Gewoon uitbesteden als VDI.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Coentjuh8 je openingspost bevat momenteel echt te weinig informatie waar we iets mee kunnen. Daarnaast is het voor ons ook onmogelijk om op basis hiervan met iets te komen.

Ga dus even zelf op onderzoek uit en maak een duidelijk specificatie lijstje, schakel eventueel wat externe bedrijven in en mocht je daarna nog met vragen zitten, open dan gerust een nieuw topic.

Dit topic is gesloten.