We zitten met een leuke uitdaging
Hier is een oudere Exchange server in de lucht (Exchange 2007) en deze moet worden gemigreerd naar Exchange 2019
Nu zit ik me in te lezen in de migratie: Microsoft Exchange 2019 Deployment
En hier wordt beschreven dat de installatie wijzigingen aanbrengt in mijn AD, wat zijn de consequenties voor mijn huidige omgeving?
Als het nodig is, is het prima om mijn AD te upgraden naar een 2019 native omgeving maar niet als mijn huidige 2007 Mailserver dan nat gaat.
Huidige Situatie:
Domain Controler 1 Win 2008 R2
Domain Controler 2 Win 2008 R2
Exchange Server Win 2008 + Exchange 2007
Migratie naar Server 2019 en Exchange naar Exchange 2019
Heb de supportdesk van Microsoft gebeld, helaas konden zij mij niet van antwoord voorzien en zij verwezen mij naar Technet en daar verzand ik in iets met bomen en bossen....
Hier is een oudere Exchange server in de lucht (Exchange 2007) en deze moet worden gemigreerd naar Exchange 2019
Nu zit ik me in te lezen in de migratie: Microsoft Exchange 2019 Deployment
En hier wordt beschreven dat de installatie wijzigingen aanbrengt in mijn AD, wat zijn de consequenties voor mijn huidige omgeving?
Als het nodig is, is het prima om mijn AD te upgraden naar een 2019 native omgeving maar niet als mijn huidige 2007 Mailserver dan nat gaat.
Huidige Situatie:
Domain Controler 1 Win 2008 R2
Domain Controler 2 Win 2008 R2
Exchange Server Win 2008 + Exchange 2007
Migratie naar Server 2019 en Exchange naar Exchange 2019
Heb de supportdesk van Microsoft gebeld, helaas konden zij mij niet van antwoord voorzien en zij verwezen mij naar Technet en daar verzand ik in iets met bomen en bossen....
Time is an illusion, Lunchtime doubly so