Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiyedM
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17-05 15:59
Hallo,

Na even zoeken welk toestel het best past voor mijn eisen ben ik bij volgend model terecht gekomen: Xiaomi Mi A2 Lite 64GB.

Ik had het toestel graag aangekocht via amazon.de maar zag 3 verschillende versies staan:
  1. DE/FR/IT
  2. International Version
  3. Uk Version
En ik vroeg me af, welk toestel is er geschikt voor gebruik in Belgie (waarschijnlijk de DE/FR/IT) en zijn er verschillen tussen de versies met uitzondering van de gebruikte banden?

Alvast bedankt voor de hulp

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
Je kan hem ook bij Belsimpel bestellen (komt dan nog wel 6 euro verzendkosten naar Belgie bij) dan ben je gegarandeerd dat hij werkt, anders zouden volgens mij alle 3 de versies wel werken in Belgie omdat volgens mij heel europa op dezelfde band valt.

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@ZiyedM dit is geen aankoopadvies, maar gaat meer over leveringen, dus geef ik het topic een schopje richting TPL.

Verder is het op Tweakers wel de bedoeling om eerst zelf ook wat onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Ik kan momenteel niet zien wat je zelf al gevonden hebt, zou je dat kunnen toevoegen?

Dat gezegd hebbende kan je in de specificaties van de verschillende toestellen de verschillende banden zien. Als je die vergelijkt met de banden die je provider gebruikt weet je of het werkt of niet.

[ Voor 26% gewijzigd door rens-br op 30-01-2019 10:20 ]