Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

450 euro game pc

Pagina: 1
Acties:

• Quinten Joore
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-04-2022
b]Wat wil je doen met je nieuwe systeem?[/b]
ik wil graag lichte spelle (csgo, fortnite) spelen en later deze pc kunnen upgraden.
dit hoeft van mij allemaal niet op 1080p ultra. 1080p low of 720p high

Wat mag het systeem gaan kosten?
de max prijs is 450 euro (hierbij moeten ook de kosten van het inelkaarzetten bij)
ik koop niks tweedehans want dit vind ik niet verstandig met hardware.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een ssd zou fijn zijn(240gb minimaal)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ryzen want dan kan je hem nog veder upgraden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
csgo boven 100fps op 1080p(low) en veder dat alles 720p medium op cod enzo.

Ga je overklokken?
nee

Wat verwacht je van ons?[i]
ik wil graag tips en een goede back for the buck pc.en dat deze pc goed te upgraden is.

dit is mijn build (net iets over buget)
* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Hoe het wel moet heb je in je vorige 2 topics wel door ;)

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 29-01-2019 19:56 ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Wij vragen aan topic starters om een wensenlijstje te maken op de website, zoals je ook kan zien in andere topics in dit forum.

Daarnaast is EUR 450 zeer beperkt om een goede pc in elkaar te zetten, en kan je bijna beter uitkijken naar een goede deal voor een kant-en-klaar systeem danwel een tweedehands systeem uit de Vraag en Aanbod.

[ Voor 46% gewijzigd door Vidra op 29-01-2019 18:37 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:22
Mijn advies: zoek het toch tweedehands. Waarom? Voor die prijs heb je op de tweedehands markt (zie: Tweakers Vraag & Aanbod) een leuk systeem dat spellen als CS:GO op 1080p@high prima trekt. :)

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:50
Videokaart mist in je lijstje? En waarom een fan met een levertijd van meer dan 10 dagen...

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

renegrunn schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 18:37:
Videokaart mist in je lijstje? En waarom een fan met een levertijd van meer dan 10 dagen...
2400G behoeft geen gpu

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Quinten Joore
beste mensen,

ik zou graag advies willen voor een nieuwe pc.
ik zal wel vraag en aanbod indegaten houden maar ik heb liever toch nieuw.
dit is wat ik tot nu toe heb gevonden op v&a V&A aangeboden: Game PC met Intel i5, RX570 en SSD en HDD
bedankt voor het reageren

[ Voor 36% gewijzigd door Quinten Joore op 29-01-2019 19:19 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:01

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat is nou precies de bedoeling, want je opent nu je derde topic in 3 weken en elke keer gaat er honderd euro van je budget af. Niet zo goed in sparen ;)?

• Quinten Joore
sorry daarvoor maar dit is het gevolg van mijn ouders die eerst zijden dat ze de held wilde betalen en nu is dat alleen verjaardasgeld(100 euro) daarom open ik nu mijn derde topic in 3 weken
Pagina: 1