Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn mobiel huawei 20 ligt
Waarom krijg ik de kleuren niet zo als in het echt, word er gek van, wil je iets verkopen op markplaats maar de kleur, krijg ik echt niet wat het moet zijn,
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...veel geprobeerd Ard enz maar kleur blijft niet goed als een kleur roze moet zijn word het toch lichter of anders , met of zonder flits ,

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:01

DirtyBird

Praktiserend denker

Kun je je post even herstructureren en wellicht een foto toevoegen die laat zien wat je bedoelt? Dit is een beetje een vaag verhaal zo.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd, precies wat @DirtyBird zegt, je zinnen (voor zover je daarvan kunt spreken) zijn meer een woordenbrij. Vooral die laatste roept meer vragen op dan dat het beantwoord.

Plaats inderdaad even een foto. Als je hem zelf niet kunt uploaden, kun je hem makkelijk plakken op https://imgur.com/upload.

Ik ben ook benieuwd of die kleuren op je telefoon al niet goed zijn of dat ze pas op de computer sterk afwijken. Kun je die vraag ook beantwoorden?

Succes!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem en dat duidelijk uit te leggen.

Kun je dus, zoals andere ook al aangeven, je openingspost wat verduidelijken en een foto toevoegen van het probleem en daarnaast even aangeven welk toestel je precies hebt. De Huawei 20 is namelijk geen toestel (de Mate 20, P20, P20 Lite, Mate 20 Lite wel) Op die manier kunnen we je een stuk beter helpen.

Als laatste zijn Huawei toestellen Android toestellen, dus schopje van OSP naar AND.