Ik ben een excel bestand aan het maken waarbij ik in cellen wil laat kleuren als er ingestelde waarden in andere cellen overtreed.
Hierna wil ik het aantal rode cellen in 1 kolom optellen.
Dit alles is ingesteld in het volgende bestand.
*knip*
In kolom K zie je 2 licht rode vakken.
Het vel rode vak telt er echter maar 1. (dit is een Macro dus om het te verversen klik op de formule van K9 en druk op enter)
Als we in kolom K nog een licht rood vak maken en we verversen de formule staat er ook netje 2 in K9.
Echter de licht rode vakken gegenereerd door voorwaardelijke opmaak worden niet opgeteld. Is hier een oplossing voor??
Ook wil ik graag de voorwaardelijk opmaak van rij 10 kopiëren naar rij 11, alleen dan ook dat rij 11 de voorwaarden van rij 11 kijkt.
Anders moet ik alle rijen bij langs voor een voorwaardelijk opmaak.
Kan iemand helpen
Hierna wil ik het aantal rode cellen in 1 kolom optellen.
Dit alles is ingesteld in het volgende bestand.
*knip*
In kolom K zie je 2 licht rode vakken.
Het vel rode vak telt er echter maar 1. (dit is een Macro dus om het te verversen klik op de formule van K9 en druk op enter)
Als we in kolom K nog een licht rood vak maken en we verversen de formule staat er ook netje 2 in K9.
Echter de licht rode vakken gegenereerd door voorwaardelijke opmaak worden niet opgeteld. Is hier een oplossing voor??
Ook wil ik graag de voorwaardelijk opmaak van rij 10 kopiëren naar rij 11, alleen dan ook dat rij 11 de voorwaarden van rij 11 kijkt.
Anders moet ik alle rijen bij langs voor een voorwaardelijk opmaak.
Kan iemand helpen
[ Voor 5% gewijzigd door Lustucru op 29-01-2019 19:37 ]