Toon posts:

Snelle stappen Outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben net pas in contact gekomen met ¨snelle stappen¨ in outlook. :)

Ik heb nu extra mappen aangemaakt onder ingekomen email zodat ik snel de verschillende emailtjes kan wegzetten die van belang zijn.

De mappen die ik heb aangemaakt zijn nu in 1x verdwenen terwijl ik er wel al mailtjes had ingeplaatst.....deze mailtje zijn nu ook weg:(

Hoe kan dit en wat doe ik fout?

Ik maak gebruik Mircosoft office 365.

Alvast hartelijk dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze (de nieuwe mappen) niet ingeklapt en je even op het kleine pijltje naast "Postvak in" moet drukken?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2019 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen:) Dank voor je reactie.
Nee de mappen zijn niet ingeklapt. Ik zie wel dat ik een 2e kopje heb met Postvak in en daar zitten de mappen onder, maar er zit niks in. Outlook heeft ze dus verplaatst maar ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen.

Ik heb maar een account voor inkomende emails, dus raar dat ik wel 2x een Postvak in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos Ofzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 23:03
Ook al even in verwijderde items gekeken? Anders even gaan naar Tabje Map>Verwijderde items herstellen. Staan ze daar dan niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16:41
Weet je het onderwerp van een van de mails dat in zo'n mapje zit ?
Je kan anders je volledige account doorzoeken. In de resultaten als je over de mail gaat met de muis zie je meestal in welke map ze staan (je kan dan ook groeperen per map.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie voor de reacties.

Heb heel outlook doorzocht maar de mails die ik er gisteren in verplaatst heb zijn weg.

Ik heb echt geen idee en ze zitten ook niet in de verwijderde items. Gelukkig waren het er nog niet veel, maar wel van belang.

Zou het misschien in de instellingen zitten? Ik heb al gekeken maar kan niet zo gauw iets vinden wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2019 @ 10:53:
Dank jullie voor de reacties.

Heb heel outlook doorzocht maar de mails die ik er gisteren in verplaatst heb zijn weg.

Ik heb echt geen idee en ze zitten ook niet in de verwijderde items. Gelukkig waren het er nog niet veel, maar wel van belang.

Zou het misschien in de instellingen zitten? Ik heb al gekeken maar kan niet zo gauw iets vinden wat dit veroorzaakt zou kunnen hebben.
Dan moet je "even" vertellen hoe je outlook ingesteld hebt ;o)
Wat zou kunnen is dat je primair op je mailstore werkt en dat je mailstore geen subfolders in de inbox ondersteunt. Dan worden bij iedere synchronisatie telkens de subfolders van je inbox verwijderd.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank! Ja mijn mails komen binnen op de server van Vevida en vanuit daar komen ze binnen op outlook.

Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn en heb daar helemaal niet bij stil gestaan, maar heb inmiddels geprobeerd daar een submap aan te maken maar dit krijg ik niet zichtbaar in mijn Inbox van Outlook.

Hij zet hem naar het 2e de kopje Inbox (dat trouwens ook nog eens in een andere taal is), maar kan daar niks in plaatsten omdat onder dit kopje geen inkomende mail te zien is.

Misschien moet ik er eens over nadenken om outlook te verwijderen en opnieuw te installeren en dan aan mijn Vevida account koppelen....maar weet niet of dit makkelijk is en of dat het het probleem oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-09 16:44

eagle00789

Est. November 2005

Check in Outlook eens de kop Beeld en dan controleren of de knop Postvak IN met prioriteit weergeven is ingeschakeld. Zo ja, klik de knop maar eens aan en kijk dan of je alles terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag:) Helaas......er is geen kopje met Postvak in met prioriteit weergeven.
Probeerde net weer een sub map toe te voegen maar hij zet hem gelijk onder het andere kopje postvak in, maar deze is helemaal leeg en alle submappen hieronder ook.
Pagina: 1