Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kleur en grote bubble chart

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Grandmaster75
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 27-02 14:04
Geachte,

Ik heb een storingsgrafiek gemaakt voor mijn werk.
Nu heeft deze grafiek een aantal machines onder het kopje vm's die ik per nummer een eigen kleur wil geven.
Tevens wil ik dat als ik een dubbele registratie op hetzelfde x-y punt door dezelfde machine dat de bubble groter naarmate de hoeveelheid.
Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Met vriendelijke groet,

Dave.

Grandmaster75 wijzigde deze reactie 29-01-2019 14:20 (36%)

Alle reacties

• Squ1zZy
  • Registratie: april 2011
  • Niet online
29 january geregistreerd en 0 karma.

Zou je kunnen aangeven wat je zelf al hebt gevonden? Of hebt geprobeerd?

"Security should be baked in, not sprayed on!"

• Grandmaster75
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 27-02 14:04
Nog niet zo gek veel, ben een beginner op dit gebied.
Maar ik denk voor de grote van de bubble aan zoiets als bijv x=37 & y=84 dan z=1 (size bubble) als dan vervolgens in de x & y lijst dezelfde gegevens voorbij komen dan zou z+1 moeten worden.
Hoe ik de machines (kopje VM) per nummer een eigen kleur toewijs heb ik geen idee van.

Met vriendelijke groet

Dave

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True