Ik heb een Bose cinemate gs series 2 digital home theater system. Nu heb ik 1 speaker laten vallen. Hoe onhandig kan een mens toch zijn. Het gevolg is dat die nu lichtjes kraakt. Kan die hersteld worden? Of kan ik nog zo'n speaker of een set speakers daarvan kopen?
Vraag
Alle reacties
Heb je al gekeken of er zichtbare schade is? Gescheurde conus bijvoorbeeld?
Of je nog een nieuwe kan kopen, is toch niet zo moeilijk om zelf op te zoeken. Of verwacht je dat de mede-tweakers dat voor je gaan doen?
Of je nog een nieuwe kan kopen, is toch niet zo moeilijk om zelf op te zoeken. Of verwacht je dat de mede-tweakers dat voor je gaan doen?
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Ik denk dat de magneet is verschoven / afgebroken door de val.
Daardoor loopt de spreekspoel aan.
Ik weet niet of de speaker te openen is, en je het drivertje los kunt krijgen bij bose Nederland.
Andere optie is eBay. Daar staan zat cinemates op. Dan ben je voor 50 a 100 euro klaar.
Daardoor loopt de spreekspoel aan.
Ik weet niet of de speaker te openen is, en je het drivertje los kunt krijgen bij bose Nederland.
Andere optie is eBay. Daar staan zat cinemates op. Dan ben je voor 50 a 100 euro klaar.
Als eerste zou ik de speaker eens aandachtig bekijken om zo de schade vast te stellen.
Zoals hierboven vermeld, moet je eens kijken naar de conus en naar de magneet. Dit zijn de meest voorkomende problemen wanneer je een speaker laat vallen.
Je kan ook eens navragen bij Bose Nederland volgens mij.
Zoals hierboven vermeld, moet je eens kijken naar de conus en naar de magneet. Dit zijn de meest voorkomende problemen wanneer je een speaker laat vallen.
Je kan ook eens navragen bij Bose Nederland volgens mij.