Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

iPhone XR geen audio of microfoon met normaal bellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-02 23:06
Goedendag,

Mijn tante heeft een maand of 1,5 geleden een Iphone XR ontvangen ter vervanging van haar Iphone 6s. Heeft altijd goed gewerkt. Maar sinds gisteren hoort zij niets als ik haar bel en ik hoor haar ook niet. Als ik haar bel via whatsapp doet alles het wel en de dictafoon doet het ook dus de microfoon werkt en het luistergedeelte ook.
Ze is niet zo heel erg technisch dus kan ze misschien een instelling hebben veranderd die ervoor zorgt dat met normaal bellen zowel de microfoon en het luistergedeelte niets doen? Telefoon gaat wel over en ze neemt ook op maar daarna hoort zowel ik als zij niets.
Ik zat zelf te denken aan misschien een probleem met de sim of misschien dat er een reset nodig is.
Ga er vanmiddag naar toe maar dacht misschien weet iemand van Tweakers ook nog iets waar ik naar kan kijken?

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Compare Apples with Pears

Vaak helpt uit en weer aan zetten al

@Eating Iron. Nothing Compares to A Good Deadlift Session Every Week

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 23:32

Donstil

Grab them by the 🐈.

Volume omhoog > volume omlaag > Powerknop ingedrukt houden tot je de Apple ziet en daarna werkt het weer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• martijnmartijn
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02:09
Even een hard reset doen?

Press and quickly release the Volume Up button.
Press and quickly release the Volume Down button.
Press and hold the Side button until you see the Apple logo.

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 15-02 23:06
Dank voor de reacties. Ik ga dit vanmiddag even proberen. Heb het aan m'n tante doorgegeven maar die is zoals ik al zei niet echt technisch dus ik probeer het vanmiddag zelf even. Ze had gisteren de telefoon al aan en uit gezet en dat hielp niet. Ik laat het weten hier als het gelukt is!

Nou nog even een korte update: eenmaal bij m'n tante aangekomen even gekeken en telefoon bleek ook niet up to date. Na de update geen problemen meer gehad maar denk dat dit eigenlijk hetzelfde effect heeft als een reset. Dus jullie hadden allemaal gelijk :)

mike30 wijzigde deze reactie 29-01-2019 22:20 (31%)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True