Zootje offtopics, en dreigt nog meer te worden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
In http://www.tweakers.net/nieuws/17751 gaat het niet om XP (nou ja, de reacties vrijwel allemaal wel, maar de thread gaat over de winstwaarschuwing. Wat mij betreft dus een aantal -1, Off-topic erop.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Bah, vrij lange draad, en meer dan de helft offtopic.
code:
1
 \/ -1: offtopic \/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Inderdaad.... even wat modpoints nuttig gebruiken :D

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 12:17 schreef Devster het volgende:
Inderdaad.... even wat modpoints nuttig gebruiken :D
Nah, ik zou het niet nuttig willen noemen, eerder overbodig, in de zin dat het eigenlijk niet zou moeten hoeven.

/me wil liever zien dat iedereen dagelijks 200 modpoints niet kan gebruiken, omdat er niet onnodig met punten gesmeten hoeft te worden...

(talking 'bout utopie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-10 14:54
Op dinsdag 24 juli 2001 14:19 schreef TgF het volgende:

[..]

Nah, ik zou het niet nuttig willen noemen, eerder overbodig, in de zin dat het eigenlijk niet zou moeten hoeven.

/me wil liever zien dat iedereen dagelijks 200 modpoints niet kan gebruiken, omdat er niet onnodig met punten gesmeten hoeft te worden...

(talking 'bout utopie)
* Felicia vind het wazig dat we 200 modpunten per dag kunnen gebruiken.

Hoewel * Felicia er toch wel 600 per week heeft gehad :D

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Op dinsdag 24 juli 2001 14:19 schreef TgF het volgende:

[..]

(talking 'bout utopie)
Dan zouden we dit forum ook kunnen sluiten... :D

Ach ja, zolang er een op de zoveel iets van de moderatie opsteken vind ik het best :) Helaas zie je steeds vaker onder reacties commentaar op het modden, al dan niet terecht... en dat is jammer....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Pagina: 1