Virussen? Scan ze hier!
Bah, vrij lange draad, en meer dan de helft offtopic.
code:
1
| \/ -1: offtopic \/ |
Inderdaad.... even wat modpoints nuttig gebruiken
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Nah, ik zou het niet nuttig willen noemen, eerder overbodig, in de zin dat het eigenlijk niet zou moeten hoeven.Op dinsdag 24 juli 2001 12:17 schreef Devster het volgende:
Inderdaad.... even wat modpoints nuttig gebruiken
/me wil liever zien dat iedereen dagelijks 200 modpoints niet kan gebruiken, omdat er niet onnodig met punten gesmeten hoeft te worden...
(talking 'bout utopie)
* Felicia vind het wazig dat we 200 modpunten per dag kunnen gebruiken.Op dinsdag 24 juli 2001 14:19 schreef TgF het volgende:
[..]
Nah, ik zou het niet nuttig willen noemen, eerder overbodig, in de zin dat het eigenlijk niet zou moeten hoeven.
/me wil liever zien dat iedereen dagelijks 200 modpoints niet kan gebruiken, omdat er niet onnodig met punten gesmeten hoeft te worden...
(talking 'bout utopie)
Hoewel * Felicia er toch wel 600 per week heeft gehad
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Dan zouden we dit forum ook kunnen sluiten...Op dinsdag 24 juli 2001 14:19 schreef TgF het volgende:
[..]
Nah, ik zou het niet nuttig willen noemen, eerder overbodig, in de zin dat het eigenlijk niet zou moeten hoeven.
(talking 'bout utopie)
Ach ja, zolang er een op de zoveel iets van de moderatie opsteken vind ik het best
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Pagina: 1