Wij gaan binnenkort verbouwen en dat betekent ook een aanpassing van de cv. Momenteel heb ik in de garage een enorme ledenradiator hangen, waarmee ik het via de ketel en een hoge watertemperatuur wel vlot op temperatuur kan krijgen. We verwarmen echter met een Elga en daarmee krijg ik het alleen warm in de garage als ik de radiator 24/7 open heb staan. Niet echt ideaal in een ruimte met enkel dakisolatie en aangezien de radiator veel ruimte wegneemt en de aan- en afvoer ook nog eens in de weg zitten bij het plaatsen van een nieuwe deur heb ik besloten om het ding er uit te slopen.
Ik wil echter wel een vorm van verwarming in de garage houden, aangezien het ook mijn klusruimte is. Wat zou hiervoor een goede, duurzame, oplossing zijn? Ik zoek iets waarmee ik de boel vlot op kan warmen als ik er aan het werk wil en eventueel de boel bij extreme vorst vorstvrij kan houden.
Any ideas?
Ik wil echter wel een vorm van verwarming in de garage houden, aangezien het ook mijn klusruimte is. Wat zou hiervoor een goede, duurzame, oplossing zijn? Ik zoek iets waarmee ik de boel vlot op kan warmen als ik er aan het werk wil en eventueel de boel bij extreme vorst vorstvrij kan houden.
Any ideas?
3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 11,52 kWh Zendure 2400AC