[GT] Waarom dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
[topic=169512]

Is gesloten om een beetje vreemde reden... iemand vond het nodig om een nieuw topic erover te opnenen.....
gebruikelijk is dat dan het NIEUWE topic wordt gesloten en niet de oude...

Please heropenen van de oude en sluiten van de nieuwe.

Er zijn meer mensen die er naar vragen... zie daarvoor de posts in het nieuwe topic:
[topic=188080]

er waren personen die niet meer konden posten in het oude topic... maar dan moeten ze gewoon 'laat thread zien etcetc' uitschakelen in de prefs...

[edit aan de hand van commentaar van Grrrrrene... ik kan immers niet replyen]
Tja... ook ik heb daar op een gegeven moment problemen mee gekregen en dus die optie weer uitgeschakeld....
het is jammer om alleen daarom een topic dicht te gooien.....
Dit lijkt gewoon een kwestie van niet-weten.....
[/edit aan de hand van commentaar van Grrrrrene... ik kan immers niet replyen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bij users die bij reageren de thread onder de textbox laten zien, duurt het laden van de pagina gewoon veel te lang. Omdat hij alle posts onder elkaar zet. Een nieuw topic is dan wel zo handig. Ik denk dat dat de reden is, het is niet mijn slotje, dus dit SU topic laat ik ook nog ff open

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01

Arno

PF5A

Vragen, klachten en huwelijksaanzoeken graag in [forum=15] :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 20:02 schreef Traag het volgende:
sorry....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03

Exirion

Gadgetfetisjist

De wanhoop begint toe te slaan. :D

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01

Arno

PF5A

Op maandag 23 juli 2001 20:04 schreef Exirion het volgende:
De wanhoop begint toe te slaan. :D
:X :7 :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

[geheel ot]
keej, voor de dag er maar mee dan :P *kuch*....*proest*....Traag, we kennen elkaar nu al een tijdje via GoT en dan vooral [SU] ;) , er is iets wat ik je al een tijdje wil vragen....

* kamstra klapt weer dicht.. :P
[/geheel ot]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lange threads worden wel vaker dichtgegooid, ik heb zelf ook veel lange draadjes dichtgegooid.

Het is niet een straf ofzo, zo moet je het niet zien. Het is gewoon om te zorgen dat er niet 2 threads door elkaar heen gaan lopen.

Veel mensen hebben problemen met hele lange draden (ook als thread bij reageren laten zien uitstaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 20:06 schreef kamstra het volgende:

[..]

[geheel ot]
keej, voor de dag er maar mee dan :P *kuch*....*proest*....Traag, we kennen elkaar nu al een tijdje via GoT en dan vooral [SU] ;) , er is iets wat ik je al een tijdje wil vragen....

* kamstra klapt weer dicht.. :P
[/geheel ot]
:?

Owkeeeeeee.... maar nu graag weer volledig ontopic.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 20:07 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Lange threads worden wel vaker dichtgegooid, ik heb zelf ook veel lange draadjes dichtgegooid.

Het is niet een straf ofzo, zo moet je het niet zien. Het is gewoon om te zorgen dat er niet 2 threads door elkaar heen gaan lopen.
Mee eens... maar daarom worden MEESTAL de nieuwe draadjes dichtgegooid
Veel mensen hebben problemen met hele lange draden (ook als thread bij reageren laten zien uitstaat).
Tja... maar dat kan je dus eenvoudig uitschakelen....
Gedeeltelijk vergroot je de duidelijkheid met het sluiten van een grote en openen van een verse... maar tegelijkertijd ook weer minder duidelijk....
Er zit een vrij duidelijke eenheid in dat topic.... jammer dattie dicht is gegooid.....

check bovendien de reden waarom die andere geopend is... totaal onduidelijk:
Het lijkt erop dat het andere draadje volzit dus dan maar hier..
het is niet meer zo dat na 255 posts de handel automatisch dicht gaat... en nu wordt hij maar handmatig gesloten nog VOOR die 255 bereikt zijn?

Ik vind het een beetje vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er stonden in dat oude topic 637 reacties hoor, 26 pagina's bij mij.

Ik gooi in NSTM meestal topics rond de 750 dicht (of eerder als er klachten komen dat hij niet goed laad).

Omdat iemand nu een nieuwe had geopend is hij gesloten omdat er waarschijnlijk al heel veel reacties instonden die erg groot waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 20:16 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Er stonden in dat oude topic 637 reacties hoor, 26 pagina's bij mij.

Ik gooi in NSTM meestal topics rond de 750 dicht (of eerder als er klachten komen dat hij niet goed laad).

Omdat iemand nu een nieuwe had geopend is hij gesloten omdat er waarschijnlijk al heel veel reacties instonden die erg groot waren.
woeps... groter dan ik dacht...
Dus wat dat betreft vervalt dat argument...
maar mijn verzoek blijft staan...

please heropen de oude en gooi de nieuwe dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo moet die nieuwe weer open?
Je kunt toch de discussie (die er volgens mij helemaal niet liep) in het 2e voortzetten?

Het 1e kan je nog gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 20:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Hoezo moet die nieuwe weer open?
Je kunt toch de discussie (die er volgens mij helemaal niet liep) in het 2e voortzetten?

Het 1e kan je nog gewoon in.
Ja... maar om nou te zeggen dat het duidelijker wordt als je steeds verwijzingen moet gaan maken naar het andere topic.......
Ik ben niet de enige die het jammer vindt dat de oude gesloten is.....

Een leuk, groot, uitgebreid topic met weinig gezeur, hoofdzakelijk ontopic wordt gesloten omdat iemand meent dat het draadje vol zat.... en da's dus niet waar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn mensen die problemen hebben met hele groote draadjes, ook nog als thread bij reageren laten zien uitstaat.

In de 1e reactie moet alleen eigenlijk een linkje staan naar topic nr. 1.

Daarbij komt ook nog dat sommige mensen het reuze irritant vinden als er 26 pagina's achter een topic staan (als de paginalengte klein is ingesteld).

Het 2e topic is gewoon een vervolg op het 1e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat het is... de mensen die zeg maar nu om allerlei foto`s gaan vragen weten waarschijnlijk niet dat er een heel mooi topic over geweest is omdat deze gesloten en wel in vergetelheid is geraakt... dus moet ie gewoon open blijven, ik heb er nog niemand over zien klagen maar misschien is mij wat ontgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op maandag 23 juli 2001 20:30 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Er zijn mensen die problemen hebben met hele groote draadjes, ook nog als thread bij reageren laten zien uitstaat.

In de 1e reactie moet alleen eigenlijk een linkje staan naar topic nr. 1.

Daarbij komt ook nog dat sommige mensen het reuze irritant vinden als er 26 pagina's achter een topic staan (als de paginalengte klein is ingesteld).

Het 2e topic is gewoon een vervolg op het 1e.
Volledig mee oneens Sinterklaas 82. Wat bedoel je met sommige mensen? Heb je echt klachten gekregen of ben je uit jezelf gaan handelen namens een onbestaande groep mensen? (Als jij tenminste degene bent die de oude heeft gesloten).

Verder vind ik dat er wel degelijk werd gediscussieerd, naast alle mooie links naar foto's die recht deden aan de naam van de topic.

Wat hebben jullie met die topic van het postbank-mobieltje gedaan? Ook op slot? (Nee dus: 1316 posts, 53 pagina's :( )

De reden waarom dit topic plotseling onder PART2 verder moet gaan is me dus geheel onduidelijk. (En door wie gedaan????? Sinterklaas lijkt het toch niet te zijn, want die verschuilt zich achter wat vage algemeenheden. Durft degene die het heeft gedaan dan niet te reageren? Schaamt die zich ervoor? Terecht!)

Ik ben het helemaal met wfvn eens dat de oude heropend moet worden en de nieuwe dicht.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Ik weet niet of Jotti een adje of modje is?

Ik ga er wel vanuit omdat hij als laatste heeft gepost in het eerste draadje...

Ik hoop dat Jotti hier ook nog even uiteen zet waarom het topic gesloten is....

En ik hoop dat hij z'n actie terug draait.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op maandag 23 juli 2001 21:57 schreef wfvn het volgende:

Ik weet niet of Jotti een adje of modje is?
Doet dat ertoe? Maar goed, als je het echt wilt weten, A in 'HGA' staat niet voor 'moderator' ;)
Ik ga er wel vanuit omdat hij als laatste heeft gepost in het eerste draadje...
Klopt, ik heb em dichtgeketst naar aanleiding van een draadje in [forum=26].
Ik hoop dat Jotti hier ook nog even uiteen zet waarom het topic gesloten is....
Mwah... alles is eigenlijk al gezegd. Draadje wordt erg groot + nieuwe gestart = slotje op eerste. C'est simple.
En ik hoop dat hij z'n actie terug draait.....
That's a negative.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:02 schreef Jotti het volgende:

[..]

Doet dat ertoe? Maar goed, als je het echt wilt weten, A in 'HGA' staat niet voor 'moderator' ;)
[..]

[..]
Mwah... alles is eigenlijk al gezegd. Draadje wordt erg groot + nieuwe gestart = slotje op eerste. C'est simple.
[..]

That's a negative.
Ik wist niet dat het zo werkte....

Ik zit ook regelmatig in het Postbank-GSM-topic te lezen... alleen niet errug regelmatig... Ik heb soms enige moeite om te zien waar ik gebleven was... maar neem die moeite wel... en dat in een topic wat notabene 2x zo groot is als het eerste gesloten digitalecamerafotos-topic

Ik begrijp dus dat ik gewoon een post moet plaatsen in SU met de mededeling dattie te lang wordt en moet verzoeken om hem te sluiten (alvorens ZELF een nieuw draadje te maken)?

Dit lijkt me een vreemde manier van werken...

Mgoed... als jullie het zo willen... no probs....

Wil je een beetje lakse mentaliteit op dit forum... dat kan gekweekt worden op deze manier imho......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op maandag 23 juli 2001 22:02 schreef Jotti het volgende:
[..]
C'est simple.
[..]

That's a negative.
Jotti, voordat je hier ook een slot op gooit, leg dan even uit wat er mis is gegaan volgens die melding in SU? Want ander est ce helemaal niet zo simple, maar gewoon arrogant... (Tsjaa daar kan ik helaas echt niets anders van maken) Nu weten we dus nóg niet wat de primaire reden was om de boel op slot te gooien.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic in SU geopend.
Er waren 2 topics over digitale camera foto's, duidelijk dus dat er 1 dicht moet. Meestal is dat degene met de minste posts, maar het topic met de meeste posts ging nu dicht omdat er al erg veel berichten instonden.

Ik spreek niet namens een groep onbekende mensen. Het is nu een paar gebeurt dat ik mail/icq/LA kreeg met het bericht dat mensen niet konden reageren, ook niet als thread bij reageren uitstond (er zijn aardig wat topics in NSTM die erg groot zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:06 schreef wfvn het volgende:
Ik zit ook regelmatig in het Postbank-GSM-topic te lezen... alleen niet errug regelmatig... Ik heb soms enige moeite om te zien waar ik gebleven was... maar neem die moeite wel... en dat in een topic wat notabene 2x zo groot is als het eerste gesloten digitalecamerafotos-topic
Dat is een uitzondering, die zou in principe ook gewoon dicht moeten met een tweede erbij, bij deze het verzoek daartoe :)
Ik begrijp dus dat ik gewoon een post moet plaatsen in SU met de mededeling dattie te lang wordt en moet verzoeken om hem te sluiten (alvorens ZELF een nieuw draadje te maken)?

Dit lijkt me een vreemde manier van werken...
Nee, de "nette" manier is om gewoon te melden dat ie te lang wordt en aan de mod over te laten om een nieuwe te openen.
Bij deze was het meen ik een bijkomstigheid dat er al een nieuwe open was.
Mgoed... als jullie het zo willen... no probs....

Wil je een beetje lakse mentaliteit op dit forum... dat kan gekweekt worden op deze manier imho......
Ik vind dit een beetje doorzeveren, er is een duidelijk besluit, bespreek het dan persoonlijk met Jotti :)
Jotti, voordat je hier ook een slot op gooit, leg dan even uit wat er mis is gegaan volgens die melding in SU? Want ander est ce helemaal niet zo simple, maar gewoon arrogant... (Tsjaa daar kan ik helaas echt niets anders van maken)
Kolere, doe even normaal, maak er gelijk een heel verhaal van dat Jotti duidelijk uitlegt hoe en waarom.
Dat is ineens arrogant?
Nu weten we dus nóg niet wat de primaire reden was om de boel op slot te gooien.
Dat het voor een hoop mensen moeilijk wordt om te replyen.
Ik heb al een feature request gedaan op bugs.topix.nl om je pref voor aantal replies op je scherm ook bij reply-en door te voeren, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op maandag 23 juli 2001 22:07 schreef The_Sukkel het volgende:
[..]
leg dan even uit wat er mis is gegaan volgens die melding in SU?
[..]
Nu weten we dus nóg niet wat de primaire reden was om de boel op slot te gooien.
Er hoeft niks mis te gaan om een topic op slot te doen hoor... zoals al wel 5x gezegd is: die thread werd een beetje lang. Iemand attendeert mij in SU erop dat hij wel erg lang wordt... en er was ook al een nieuwe (extra handig voor mij, hoef ik geen 'part 2' aan te maken). Toch niet moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:13 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik heb het topic in SU geopend.
Er waren 2 topics over digitale camera foto's, duidelijk dus dat er 1 dicht moet. Meestal is dat degene met de minste posts, maar het topic met de meeste posts ging nu dicht omdat er al erg veel berichten instonden.

Ik spreek niet namens een groep onbekende mensen. Het is nu een paar gebeurt dat ik mail/icq/LA kreeg met het bericht dat mensen niet konden reageren, ook niet als thread bij reageren uitstond (er zijn aardig wat topics in NSTM die erg groot zijn).
even offtopic.... maar serieuze vraag:
Hoe kan het dan dat ik WEL kan posten zonder problemen met de "laat thread zien bij reageren" en een ander niet???
Snelheidprobleem van de internetverbinding per individu?

En zo ja...

Hoe kan het dan dat mensen geen problemen hebben in het VEEEEEEEEL grotere postbank-gsm-topic?

Volgens mij is het zinnig om die 255 posts-per-topic weer in te voeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:16 schreef wfvn het volgende:
Hoe kan het dan dat mensen geen problemen hebben in het VEEEEEEEEL grotere postbank-gsm-topic?
Die moet ook gewoon opgedeeld worden.
Nee, je instelling van posts per pagina moet ook worden doorgevoerd voor reply-en met thread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

wfvn: hoe dat kan vind ik bij het beslissen 'wel/niet dichtgooien' eigenlijk niet zo interessant... feit is dat het zo is dat mensen problemen hebben en wat is dan in _godsnaam_ het probleem als er verder wordt gegaan in een 'part 2' draad? Dat soort dingen 'hoe komt dat' moet IMO structureel bekeken worden en niet bij een draadje apart.

Enne.. The_Sukkel: kan je mij misschien even vertellen waar en hoe ik arrogant ben? Ik kan best cynisch zijn, maar ik vind mijzelf eerlijk gezegd niet het typische voorbeeld van arrogantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:18 schreef johnny appleseed het volgende:
Die moet ook gewoon opgedeeld worden.
Bij deze gedaan...

ben benieuwd wat er gebeurt...

1) grote topic wordt gesloten
2) kleine, nieuwe topic wordt gesloten
3) ik krijg een waarschuwing wegens kinderachtig gedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:16 schreef wfvn het volgende:

[..]

even offtopic.... maar serieuze vraag:
Hoe kan het dan dat ik WEL kan posten zonder problemen met de "laat thread zien bij reageren" en een ander niet???
Snelheidprobleem van de internetverbinding per individu?

En zo ja...

Ik weet niet precies hoe het komt dat sommige mensen het probleem hebben. Maar er moet gewoon rekening mee gehouden worden en wat is er nou erg aan dat het topic dichtgaat?

Dat Postbanktopic moet IMO ook dicht, ik kom verder nooit in IT, weet er ook niet echt wat vanaf.

255 posts is erg weinig, 1000 of 750 lijkt me een betere grens, maar dan krijg je weer dat de laatste reacties onzinnig zijn om het topic vol te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:23 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
255 posts is erg weinig, 1000 of 750 lijkt me een betere grens, maar dan krijg je weer dat de laatste reacties onzinnig zijn om het topic vol te krijgen.
tja... maar daar komt het digitalecameraforum niet eens aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:24 schreef wfvn het volgende:

[..]

tja... maar daar komt het digitalecameraforum niet eens aan...
Die zat er vrij dicht tegenenaan en omdat er een 2e al open was is hij dichtgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 22:22 schreef wfvn het volgende:

[..]

Bij deze gedaan...

ben benieuwd wat er gebeurt...

1) grote topic wordt gesloten
2) kleine, nieuwe topic wordt gesloten
3) ik krijg een waarschuwing wegens kinderachtig gedrag...
Negeer je gewoon wat ik er omheen schrijf?
Wil je graag gewaarschuwd worden, zodat je de gebeten hond kunt spelen?
Sorry hoor, je moet aangeven dat je hem te lang vindt en dan de moderator de mogelijkheid geven daarover te beslissen.
Dat schreef ik ook heel duidelijk.
Maar goed, de nieuwe blijft waarschijnlijk open en de oude krijgt een slot.
Maar doe eens niet zo kinderachtig ajb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:26 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

neuh... ik meende redelijk te begrijpen hoe dit soort zaken hier gaan... het bleek dat ik me vergiste....
Sorry hoor, je moet aangeven dat je hem te lang vindt en dan de moderator de mogelijkheid geven daarover te beslissen.
en dat heb ik in het topic aangegeven EN in SU in de titel.... dus hier geen fout gemaakt mi...
edit:

Btw... Jotti heeft zich niet aan de nieuwe policies gehouden... hij voert bij het sluiten van het oude argument aan dat er een nieuwe is gemaakt... dus oude dicht....
Lekkere reden.... als dit zou worden aangehouden, dan krijg je wel een HELE vracht topics... en kunnen ook al die 'UTFS'-topics dus openblijven terwijl dan de oude dicht gaan... tja... het is een nieuwer topic....
Reden heeft Jotti dus NIET gegeven bij het sluiten... er wordt nu meer duidelijk...
Kinderachtig?.... misschien wel ja... maar dit wordt gewoonweg uitgelokt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op maandag 23 juli 2001 22:22 schreef Jotti het volgende:
wfvn: hoe dat kan vind ik bij het beslissen 'wel/niet dichtgooien' eigenlijk niet zo interessant... feit is dat het zo is dat mensen problemen hebben en wat is dan in _godsnaam_ het probleem als er verder wordt gegaan in een 'part 2' draad? Dat soort dingen 'hoe komt dat' moet IMO structureel bekeken worden en niet bij een draadje apart.

Enne.. The_Sukkel: kan je mij misschien even vertellen waar en hoe ik arrogant ben? Ik kan best cynisch zijn, maar ik vind mijzelf eerlijk gezegd niet het typische voorbeeld van arrogantie.
Kijk, nu kom je al een stuk menselijker over. Dat hautaine gedoe met c'est simple deed me echt |:(

Kijk dat topic was echt mijn meest geliefde topic. Als dat dan zomaar wordt gesloten zonder een duidelijke reden, dan is dat gewoon erg teleurstellend. Als Sinterklaas en jij nu gewoon vanaf het begin het probleem duidelijk hadden gemaakt, dan was dat al een stuk minder uit de hoogte geweest.

Jullie hoeven echt niet voor elk wissewasje "verantwoording" af te leggen. Ik begrijp ook wel dat je soms moet doen wat een admin moet doen. Maar wfvn kwam op een heel redelijke toon gewoon het hoe en wat vragen, met een beleefd verzoek. Ik vond dat daar vanuit een grote hoogte op werd gereageerd.

Verder is de technische vraag van wfvn ook zéér interessant. Waarom hebben de "vaste klanten" van dat topic geen last gehad van die (vage) problemen? Heb ook nog nooit een klacht in dat topic gelezen.

Maar goed, zand erover. Ik probeer wel van dat nieuw topic ook iets moois te bakken. Maar van mij had dat oude topic nog tot in de eeuwigheid mogen doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op maandag 23 juli 2001 22:39 schreef The_Sukkel het volgende:
Maar goed, zand erover. Ik probeer wel van dat nieuw topic ook iets moois te bakken. Maar van mij had dat oude topic nog tot in de eeuwigheid mogen doorgaan...
laten we het daar maar op houden...... maar wel jammer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op maandag 23 juli 2001 22:39 schreef The_Sukkel het volgende:
[..]
Kijk, nu kom je al een stuk menselijker over. Dat hautaine gedoe met c'est simple deed me echt |:(
Ho ho, dat "C'est simple" is een heel irritant zinnetje wat mijn lerares Frans altijd gebruikte, ik gebruikte het hier merely als letterlijke vertaling van "'t is makkelijk" zoals in "dat is toch niet moeilijk?". Niks uit de hoogte ofzo. Daar heb ik best wel een hekel aan namelijk.
Verder is de technische vraag van wfvn ook zéér interessant. Waarom hebben de "vaste klanten" van dat topic geen last gehad van die (vage) problemen? Heb ook nog nooit een klacht in dat topic gelezen.
Jawel, maar dan voor de Topix developers en/of serveradmin, voor mij eigenlijk niet zo :)
Maar goed, zand erover.
Okee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Op maandag 23 juli 2001 22:26 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Zeg als je hééél graag admin of mod wil worden doe dat dan door af en toe een krat bier richting die jongens te schuiven. Aub niet van die wijsneuzerige wannabe-opmerkingen als "Negeer je gewoon wat ik er omheen schrijf?" of semi-dreigementjes als "Wil je graag gewaarschuwd worden, zodat je de gebeten hond kunt spelen?".

Wfvn is imo gewoon op een zéér redelijke toon bezig (Sinterklaas en Jotti inmiddels ook). Nu jij nog ("...doe eens niet zo kinderachtig ajb..." Tsss).

Zeg Jotti, voordat het niveau nóg verder naar beneden gaat: Slotje aub!
De discussie is nu niet langer relevant. Nieuwe blijft open, oude dicht. Admins, modjes en usertjes communiceren weer op een normale toon met elkaar en appleseed heeft een laatste veeg uit de appelpan gekregen.
Genoeg is genoeg... :)

Op naar ons mooie topic ook al is het PART2 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 23:11 schreef The_Sukkel het volgende:
Admins, modjes en usertjes communiceren weer op een normale toon met elkaar en appleseed heeft een laatste veeg uit de appelpan gekregen.
Genoeg is genoeg... :)
Je doet je naam echt eer aan.
Zodra er staat zand erover, is de kous af, maar meneertje sukkel moet nog even natrappen?
Oh en dan ook nog stoer gillen "slotje", zodat ik niet kan reageren.
Nou grote jongen hoor, je mama kan trots op je zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi
  • Laatst online: 02-09 07:57

Obi

OP DE BARRICADE!

De (lange) topic moet weer open, en de andere dicht!

WIJ PROTESTEREN, DE MEISJES ZONDER KLEREN! :P

Maar serieus: Hij moet weer open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah, einde discussie.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.