Automatisch verversen voorpagina

Pagina: 1
Acties:

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Het is mij opgevallen dat de voorpagina wel automatisch ververst wordt, maar als je dan op een artikel klikt en later teruggaat naar de voorpagina met de terug knop van de browser de eerdere 'verversing' weer verdwenen is. Je moet dan alsnog op het Tweakers logo klikken om de complete nieuwste versie van de voorpagina weer te zien. In feite maakt dat de automatische verversing een beetje overbodig omdat je nu altijd vóór- of nadat je op een link klikt je altijd even handmatig de voorpagina moet verversen. Levert wel meer kliks op natuurlijk, maar ja...

Volgens mij doen ze dat bij het knmi beter want deze pagina wordt regelmatig ververst en blijft dan ook ververst: https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/verwachtingen

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat komt doordat die KNMI-pagina een soort van F5 uitvoert (dus de hele pagina reload), waar Tweakers een XHR-request doet en dus enkel de relevante content ververst. Op zich is dat laatste wel comfortabeler (de pagina blijft stabieler).

Misschien is dit wat voor je: Ik open eigenlijk altijd eerst alle items die ik wil lezen in nieuwe tabs (met de middelste muisknop) en met de add-on "Back to Close WE" klik ik op de terugknop (ook op de muis) om de tab weer te sluiten en naar de volgende te gaan. Maar goed, dat is niet direct een antwoord op je vraag :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig hebben we vandaag deze feature verwijderd, dus dit probleem zal ook niet meer op kunnen treden... :Y)

Intentionally left blank

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
:)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:06

crisp

Devver

Pixelated

Dus verder geen actie meer nodig :)