Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging userreview Delayla24 grasmusen

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• Delayla24
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-02 13:19
grasmusen Heeft eerst op mijn profielpagina een bericht gestuurd dat eigenlijk een DM was. Hij had namelijk een conflict met WaussieWaussie (verkoper) over een eerdere veiling. Ik ben een buitenstaander in dit verhaal. Echter heb ik op een veiling van WaussieWaussie (verkoper) geboden. Daardoor kwam grasmussen bij mij terecht met de waarschuwing van diens praktijken.

Grasmussen wilde een negatieve review achterlaten bij WaussieWaussie (verkoper). Heeft echter bij mij een review achtergelaten.

Bewijs: zie DM’s tussen grasmussen en mij, de reviews van WaussieWaussie en grasmussen bij elkaar.
Nogmaals, ik ben buitenstaander, dus ik krijg een review op mijn pagina die niet bij mij hoort, maar bij de andere twee in dit verhaal.

Beetje zonde van mijn eerdere reviews.

• Evanescent
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

Evanescent

Nu met vrolijke winter-avatar

Vervolgens plaatst @grasmusen wel diezelfde onterechte beoordeling (want geen deal) onder gallery: WaussieWaussie. Dus wellicht daar ook even aandacht voor.

Exclusief op Tweakers V&A: Simplify3D te koop!

• Delayla24
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 17-02 13:19
Klopt. Dat is de hele zaak. Ik weet niet precies wat er tussen die twee heeft plaatsgevonden, maar die review hoort in ieder geval niet bij mij. Zoals je ook kunt zien aan zijn andere review.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 00:00

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW

Virtualisatie dictator

Ik heb alle beoordelingen verwijderd. Ten eerste bij de verkeerde persoon, ten tweede was er geen transactie.

2400Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True