grasmusen Heeft eerst op mijn profielpagina een bericht gestuurd dat eigenlijk een DM was. Hij had namelijk een conflict met WaussieWaussie (verkoper) over een eerdere veiling. Ik ben een buitenstaander in dit verhaal. Echter heb ik op een veiling van WaussieWaussie (verkoper) geboden. Daardoor kwam grasmussen bij mij terecht met de waarschuwing van diens praktijken.
Grasmussen wilde een negatieve review achterlaten bij WaussieWaussie (verkoper). Heeft echter bij mij een review achtergelaten.
Bewijs: zie DM’s tussen grasmussen en mij, de reviews van WaussieWaussie en grasmussen bij elkaar.
Nogmaals, ik ben buitenstaander, dus ik krijg een review op mijn pagina die niet bij mij hoort, maar bij de andere twee in dit verhaal.
Beetje zonde van mijn eerdere reviews.
Grasmussen wilde een negatieve review achterlaten bij WaussieWaussie (verkoper). Heeft echter bij mij een review achtergelaten.
Bewijs: zie DM’s tussen grasmussen en mij, de reviews van WaussieWaussie en grasmussen bij elkaar.
Nogmaals, ik ben buitenstaander, dus ik krijg een review op mijn pagina die niet bij mij hoort, maar bij de andere twee in dit verhaal.
Beetje zonde van mijn eerdere reviews.