Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zelf heb ik een acer aspire x3475 wat een redelijke computer is alleen voor het gamen niet snel genoeg meer is dus wil ik graag een videokaart aanschaffen maar heb ik de vraag past elke videokaart in deze pc en zo nee welke dan wel want het is niet de grootste?

Alvast bedankt,

Beste antwoord (via Verwijderd op 28-01-2019 21:54)

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:47
Moederborden in SFF pc's leveren vaak maar 35w op het PCI-e x16 slot. Het is dan niet mogelijk om bijv. een GTX 1050 Ti LP volledig te benutten. Een GT 1030 kan wel maar neem er wel een met GDDR5 en niet met DDR4. De DDR4 versies zijn maar half zo snel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Als ik de plaatjes opzoek zie ik dat het een SFF kast is zonder full height uitbreidingssloten. Je zal ook een andere kast moeten kopen om er een nieuwe GPU in te kunnen stoppen.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-08 22:03

Twarp

just grin...

Zoals ik zo even snel kan zien past er alleen een smalle low profile kaart in. Die kaart die je hierboven noemt past dan niet.

Meh ...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
Moederborden in SFF pc's leveren vaak maar 35w op het PCI-e x16 slot. Het is dan niet mogelijk om bijv. een GTX 1050 Ti LP volledig te benutten. Een GT 1030 kan wel maar neem er wel een met GDDR5 en niet met DDR4. De DDR4 versies zijn maar half zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een GT 1030 GDDR5 zou halen voor mijn acer aspire x3475, zou die dan zeker passen en zou die voor gamen beter zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
GT 1030 is wat maximaal past, zie je andere (gesloten) topic hierover. Maar eigenlijk is een GT 1030 net niks voor gamen net als de AMD cpu in je systeem.
Pagina: 1