Hallo allemaal!
Mijn vraag is hoe ik het beste mijn cooling kan optimaliseren omdat ik idle temps van 40° toch wel wat hoog vindt. Ingame (fortnite) is dat rond de 65°. (cpu is gedelid)
Ik zit met een CM masterbox lite 5 rgb icm een h80i v2 met een noctua fan.
De case heeft niet zoveel ruimte voor AIO naar mijn mening.
Echter zou deze zelfs een 360mm rad ondersteunen. (voorkant)
Aan de voorkant vind ik daar geen plaats voor, er hangen daar 3 af fabrieks fans.
Er zijn daar geen bevestigingen om de rad + fans om te hangen of ik zie iets fout?
Wat is jullie mening hoe ik het beste cooling kan bekomen? Want ik zit nu eigenlijk zonder exhaust fan.
Ik heb nog de 2 fans liggen van de AIO. Kan ik deze het best ergens inbouwen? Eventueel onder de GPU op de case? Of die nog eens vanvoor erbij plaatsen?
Heb hier wel geen vijzen voor, eventueel dubbelzijdige tape?
Alvast bedankt!
specs:
8700k delid (geen OC momenteel)
1080 gtx evga
asus z370f
3 fans vooraan - rad achteraan op de case met noctua koeler die pusht naar buiten.
setup foto:
Mijn vraag is hoe ik het beste mijn cooling kan optimaliseren omdat ik idle temps van 40° toch wel wat hoog vindt. Ingame (fortnite) is dat rond de 65°. (cpu is gedelid)
Ik zit met een CM masterbox lite 5 rgb icm een h80i v2 met een noctua fan.
De case heeft niet zoveel ruimte voor AIO naar mijn mening.
Echter zou deze zelfs een 360mm rad ondersteunen. (voorkant)
Aan de voorkant vind ik daar geen plaats voor, er hangen daar 3 af fabrieks fans.
Er zijn daar geen bevestigingen om de rad + fans om te hangen of ik zie iets fout?
Wat is jullie mening hoe ik het beste cooling kan bekomen? Want ik zit nu eigenlijk zonder exhaust fan.
Ik heb nog de 2 fans liggen van de AIO. Kan ik deze het best ergens inbouwen? Eventueel onder de GPU op de case? Of die nog eens vanvoor erbij plaatsen?
Heb hier wel geen vijzen voor, eventueel dubbelzijdige tape?
Alvast bedankt!
specs:
8700k delid (geen OC momenteel)
1080 gtx evga
asus z370f
3 fans vooraan - rad achteraan op de case met noctua koeler die pusht naar buiten.
setup foto:
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2019 19:52 ]