Media Markt heeft één product niet geleverd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1174928

Topicstarter
Hey,

Vorige week heb ik wasmachine en een droger bij de Media Markt besteld. Toen beide producten werden geleverd bleek in de wasmachine een deuk te zitten. De bezorger zou er voor zorgen dat deze wasmachine retour zou gaan en dat ik een nieuwe zou krijgen. Ik heb toen alleen voor de droger getekend.

De volgende dag had ik niks van de Media Markt gehoord, dus ik heb maar eens gebeld. Nu blijkt dat bij de producten (bij Track en Trace) de status afgeleverd hebben. Dit klopt dus niet. Daarnaast staat niet mij handtekening van ontvangst bij deze producten, maar een handtekening van iemand anders.

Media Markt en Dynalogic geven aan dat de producten geleverd zijn, terwijl dit niet zo is :S Heeft iemand hier ervaring mee wat je in dit geval het beste kan doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Inkoppertje, maar je máákt dat we het moeten vragen: je hebt ze gebeld, zij vertelden het T&T verhaal en toen legde jij uit dat dat niet klopte. En toen?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-08 20:01
Zou het misschien niet zo zijn dat het even duurt voordat die bezorger het aan de juiste personen heeft doorgegeven? Het is mij niet helemaal duidelijk of je ook direct de volgende dag hebt gebeld namelijk.

Mocht er al een tijd verstreken zijn dan kan Dynalogic natuurlijk gewoon zien wie de bezorgers waren en kunnen ze die erop aanspreken.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Topicstarter
RobIII schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:49:
Inkoppertje, maar je máákt dat we het moeten vragen: je hebt ze gebeld, zij vertelden het T&T verhaal en toen legde jij uit dat dat niet klopte. En toen?
Ghehe;) Ik heb eerst contact gehad met de Media Markt. De Media Markt zou contact zoeken met Dynalogic. Inmiddels zijn we een week verder en byna na elke dag bellen met de Media Markt om te vragen of ze reactie van Dynalogic hebben gekregen zijn we nog niks verder. Ze zeggen dat ze nog niks van Dynalogic hebben gehoord, omdat ze het daar waarschijnlijk druk hebben. Ik heb dus zelf maar naar Dynalogic gebeld. Zij geven aan dat ze zien dat beide producten geleverd zijn... Ook al geef ik aan dat het niet klopt en niet mijn handtekening is. Ze verwijzen mij weer naar de Media Markt.... Dus ik zie de bui al hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:07
Is te bewijzen dat het niet jouw handtekening is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Maar je hebt wel voor de droger getekend? Heb je toen niet gewoon voor de hele bestelling getekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
talkatoo schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:12:
Is te bewijzen dat het niet jouw handtekening is?
Het is duidelijk niet mijn handtekening. Maar goed, iedereen kan er zomaar iets neerzetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
42erik schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:18:
Maar je hebt wel voor de droger getekend? Heb je toen niet gewoon voor de hele bestelling getekend?
Bij het tekenen stond 1 product geleverd. Of het moet zo zijn dat de beste bezorger verschillende orders perongeluk verwisseld heeft. Maar daarnaast, als een wasmachine terugkomt in het depo, dan zou dit ook weer registreert moeten worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:35

FreakNL

Well do ya punk?

Wie zegt dat hij terug is in het depot?

Daar zit je probleem, ding is vd vrachtwagen gevallen, bewijs dat maar eens...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10:51
De verzender is verantwoordelijk voor de correcte aflevering van de bestelde goederen.
Enkel een track and trace code die aangeeft '' geleverd '' is niet genoeg.
Maar als ik het goed begrijp is er expliciet getekend voor het ontvangst van de goederen, alleen is de handtekening niet van jou? Dan is het aan de verkoper te bewijzen dat deze wel van jou is.
Zo niet moet de verkoper alsnog zo snel mogelijk leveren.

Wat je moet doen is contact blijven houden met Mediamarkt, zij hebben jou de spullen verkocht en zijn daarom ook verantwoordelijke, met Dynalogic heb je niks te doen.
Waar Dynalogic de wasmachine heeft gelaten doet er ook niet toe, Mediamarkt moet jou de wasmachine leveren ( in nieuw staat zonder deuken :) ) binnen de afgesproken levertermijn ( die je als het goed is hebt? ).
Is er geen levertijd bekend hebben ze 30 dagen te tijd vanaf aankoopdatum om te leveren.

Als je het nog niet hebt gedaan en mocht dit verder uit de handlopen cq Mediamarkt komt met geen oplossing dan zou ik ook jouw verhaal plaatsen op het forum van Kassa.
Ze hebben daar wat meer middelen om dit soort problemen op te lossen met o.a. de belbus.

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:02

LankHoar

Langharig tuig

FreakNL schreef op maandag 28 januari 2019 @ 20:36:
Wie zegt dat hij terug is in het depot?

Daar zit je probleem, ding is vd vrachtwagen gevallen, bewijs dat maar eens...
Nee, dat is niet het probleem van TS, maar can Mediamarkt. Zij zijn verantwoordelijk voor de verzending, en er is simpelweg nog niet geleverd. TS hoeft niets op te lossen of te bewijzen.

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1