Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw bedrijfje - Nieuwe Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lucsevenhuijsen
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-03-2021
Omdat ik een nieuw bedrijfje ben begonnen in het op maat maken van meubels en keukens, en mijn huidige laptop het heeft begeven ben ik opzoek naar een nieuwe (2 in 1) laptop om mede mee te kunnen schetsen. 15 inch heeft mijn grote voorkeur.

Wat ga je met je laptop doen?
Op werk: maken van simpele schetsen m.b.v een tekenpen op de laptop/tablet
Thuis: surfen en kijken van films en spelen van League of legends (simpel spel, kan volgens mij op elke laptop tegenwoordig).

Wat is je budget?
1000 euro max, liefst rond de 800

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja hij gaat veel onderweg zijn en aangezien hij in een werkplaats staat ben ik opzoek naar een stevige, liefst aluminium body. (Natuurlijk snap ik dat je er voorzichtig mee om moet gaan maar ik ken mezelf en ben daarom opzoek naar een zo'n stevig mogelijke).

Hopelijk hebben jullie ideeen van goede 2in1 laptops. Op het moment is mijn oog gevallen op een Lenovo Yoga maar weet ik niet of deze 'sterk' zijn qua body.

[ Voor 6% gewijzigd door Lucsevenhuijsen op 28-01-2019 19:19 ]

Alle reacties

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 14:18
Wat heb je zelf al gevonden/waar denk je aan?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Lucsevenhuijsen
Ik zat te denken aan een Lenovo Yoga 530. Redelijk betaalbaar en goede specs. Alleen weet ik niet zo veel over de body.

https://www.coolblue.nl/p...530-14ikb-81ek00hwmh.html

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hoe de body is kun je vast wel vinden wanneer je googled naar reviews.

39

• Lucsevenhuijsen
Nou ja niet veel concreets over ervaringen met de body van de deze Yoga kunnen vinden. Vandaar eigenlijk de vraag op dit forum. Maar als er andere tips zijn van 2in1's die een sterke body zijn hoor ik het graag.

• frankyfn126
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 11:31
Lucsevenhuijsen schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 17:36:
Nou ja niet veel concreets over ervaringen met de body van de deze Yoga kunnen vinden. Vandaar eigenlijk de vraag op dit forum. Maar als er andere tips zijn van 2in1's die een sterke body zijn hoor ik het graag.
Werkelijk????? :?
De tweakers redactie heeft hier gewoon een review over geschreven
reviews: Lenovo Yoga 530 - Ietsje dunner, stukje sneller
Pagina: 1