Weet iemand hoe de “wordt verwacht” categorie werkt? Zo heeft Honeywell op CES nieuwe slimme thermostaten aangekondigd. Komen deze binnenkort in de pricewatch?
Ze moeten door de shops vermeld worden, geloof ik.
Waar vindt je die categorie, trouwens?
Waar vindt je die categorie, trouwens?
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Hier, @Room42
Dit geldt trouwens voor meer categorieen; je moet dan de minimum-prijs niet op 0 zetten maar 1 tikje naar links
Dit geldt trouwens voor meer categorieen; je moet dan de minimum-prijs niet op 0 zetten maar 1 tikje naar links
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
MAX3400 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 18:43:
Hier, @Room42
Dit geldt trouwens voor meer categorieën; je moet dan de minimum-prijs niet op 0 zetten maar 1 tikje naar links
offtopic:
Ik zal wel blind zijn, maar het woordje 'verwacht' kom ik niet tegen op de pagina.
Ik zal wel blind zijn, maar het woordje 'verwacht' kom ik niet tegen op de pagina.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Sorry misschien was ik niet duidelijk maar in de 'categorie' thermostaten, zoals MAX3400 aangeeft, zocht ik naar de Honeywell T9 waarbij dan bij 'prijs' zou staan 'wordt verwacht' zoals bijvoorbeeld bij de pricewatch: MSI GeForce RTX 2080 Ti Gaming Trio. Wat Evanescent aangeeft klinkt aannemelijk, dus nog maar wachten dan.
Ik voeg zo nu en dan zelf producten toe aan de Pricewatch door (op de Pricewatch pagina) rechts onder op Product toevoegen te klikken. Als je de EAN van het product weet (met Google vaak snel te achterhalen) kan je, zodra het product door een Tweakers medewerker gecontroleerd is, een prijsalert instellen om een melding te ontvangen zodra een webshop deze aanbied. Als er nog geen enkele webshop het product aanbied heb je de optie "melding bij eerste prijsmelding". Nette feature, maar ja, weet eigenlijk niet hoe Tweakers filtert of het om een nieuw product gaat of niet. Soms wordt bij shops "Pre-Order" genoemd, waar andere een ? hebben staan. Geen idee hoe dit gefilterd wordt.
Het moet sowieso in de Pricewatch staan, het komt daar niet 'vanzelf'* 
En daarnaast mag het nooit prijzen gehad hebben en moet het niet ouder (= in de Pricewatch staan, de 'echte' leeftijd weten we niet) zijn dan - uit mijn hoofd - 6 maanden.
* Zodra winkeliers er prijzen voor hebben komen veel producttypen vaak wel vanzelf, maar dan is de 'wordt verwacht'-classificatie natuurlijk niet meer relevant
En daarnaast mag het nooit prijzen gehad hebben en moet het niet ouder (= in de Pricewatch staan, de 'echte' leeftijd weten we niet) zijn dan - uit mijn hoofd - 6 maanden.
Die beide laatste worden door die code gezien als 'heeft een prijs'. De levertijd (of gebrek daaraan) is daarbij verder irrelevant - voor die code, voor echte mensen wellicht wel - want we kunnen tenslotte een prijs tonen ipv een plaatsvervangend tekstjekywr schreef op maandag 28 januari 2019 @ 23:41:
Nette feature, maar ja, weet eigenlijk niet hoe Tweakers filtert of het om een nieuw product gaat of niet. Soms wordt bij shops "Pre-Order" genoemd, waar andere een ? hebben staan. Geen idee hoe dit gefilterd wordt.
* Zodra winkeliers er prijzen voor hebben komen veel producttypen vaak wel vanzelf, maar dan is de 'wordt verwacht'-classificatie natuurlijk niet meer relevant
[ Voor 39% gewijzigd door ACM op 29-01-2019 08:19 ]
Thanks voor de uitleg!ACM schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 08:17:
Het moet sowieso in de Pricewatch staan, het komt daar niet 'vanzelf'*
[...]
Die beide laatste worden door die code gezien als 'heeft een prijs'. De levertijd (of gebrek daaraan) is daarbij verder irrelevant - voor die code, voor echte mensen wellicht wel - want we kunnen tenslotte een prijs tonen ipv een plaatsvervangend tekstje
Pagina: 1