Hallo Tweakers,
Onlangs heb ik mij een nieuwe pc besteld samen met een nieuw beeldscherm.
Alles werkt perfect, behalve;
Als windows het beeldscherm uitschakelt krijg ik eerst nog een melding dat het beeldscherm in slaapstand zal gaan over x aantal minuten wat het daarna ook doet.
Maar wat ik ook probeer, ik krijg het beeldscherm daarna niet meer uit zijn slaapmodus.
In de instellingen van het beeldscherm is er een optie 'Monitor Sleep' dat nu aan staat.
Wanneer dit op uit staat heeft het ook geen effect op mijn probleem hierboven.
De enige oplossing is om het beeldscherm uit te zetten via de powerknop en dan weer in te schakelen.
Google levert mij over dit type weinig info of oplossingen die voor mij niet van toepassing zijn.
Het beeldscherm is via HDMI aangesloten met alle laatste drivers en software geïnstalleerd.
Ook is Dell Display Manager geïnstalleerd.
Kan het trouwens ook aan het type hdmi kabel liggen?
Dit beelscherm ondersteunt HDMI 1.4, wat als ik een ouder type heb aangesloten?
Alvast bedankt.
Edit: ik heb zonet onderstaand ook geprobeerd. HDMI 1.4 uitschakelen en inschakelen. Dit heeft echter ook geen oplossing geboden.
Onlangs heb ik mij een nieuwe pc besteld samen met een nieuw beeldscherm.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 163,- | € 163,- |
1 | ASRock B450M-HDV | € 68,95 | € 68,95 |
1 | Gigabyte GT 1030 Silent Low Profile 2G | € 81,05 | € 81,05 |
1 | Toshiba P300 (Bulk), 2TB | € 59,- | € 59,- |
1 | Fractal Design Focus G Mini | € 48,- | € 48,- |
1 | TP-Link Archer T2UH AC600 High Gain Wireless Dual Band USB Adapter | € 19,- | € 19,- |
1 | Dell UltraSharp U2518D Zwart | € 294,- | € 294,- |
1 | Gelid Solutions Phantom | € 26,- | € 26,- |
1 | Team Group Vulcan DDR4-3000 16GB | € 102,50 | € 102,50 |
1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 68,63 | € 68,63 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 930,13 |
Alles werkt perfect, behalve;
Als windows het beeldscherm uitschakelt krijg ik eerst nog een melding dat het beeldscherm in slaapstand zal gaan over x aantal minuten wat het daarna ook doet.
Maar wat ik ook probeer, ik krijg het beeldscherm daarna niet meer uit zijn slaapmodus.
In de instellingen van het beeldscherm is er een optie 'Monitor Sleep' dat nu aan staat.
Wanneer dit op uit staat heeft het ook geen effect op mijn probleem hierboven.
De enige oplossing is om het beeldscherm uit te zetten via de powerknop en dan weer in te schakelen.
Google levert mij over dit type weinig info of oplossingen die voor mij niet van toepassing zijn.
Het beeldscherm is via HDMI aangesloten met alle laatste drivers en software geïnstalleerd.
Ook is Dell Display Manager geïnstalleerd.
Kan het trouwens ook aan het type hdmi kabel liggen?
Dit beelscherm ondersteunt HDMI 1.4, wat als ik een ouder type heb aangesloten?
Alvast bedankt.
Edit: ik heb zonet onderstaand ook geprobeerd. HDMI 1.4 uitschakelen en inschakelen. Dit heeft echter ook geen oplossing geboden.