There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
RAAR!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
JE BENT ZELLUF RAAR
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
FTFY
"When you grow up your heart dies"
Ah, dit product: pricewatch: , PC
Intentionally left blank
Eindelijk gevonden: chef lege dozen
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik zal deze even verplaatsen naar Pricewatch zodat ze daar kunnen uitzoeken wat er mis is met het achterliggende product: pricewatch: , PC
Intentionally left blank
Ik heb product maar verwijderd 
Bij toeval vond ik nog een product met de naam ',PC' en deze is ook weg. Beide producten kwamen uit 2005 en het is onmogelijk om terug te vinden om wat voor product dit daadwerkelijk gaat. Waarschijnlijk is het met de overgang naar de nieuwe Pricewatch (wat ook al decenia geleden is
) verkeerd omgezet
Bij toeval vond ik nog een product met de naam ',PC' en deze is ook weg. Beide producten kwamen uit 2005 en het is onmogelijk om terug te vinden om wat voor product dit daadwerkelijk gaat. Waarschijnlijk is het met de overgang naar de nieuwe Pricewatch (wat ook al decenia geleden is

“Do. Or do not. There is no try.”
Prima!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar ik zie het nog steeds gebeuren? Is het toch weer teruggezet / gekomen?BartvanOranje schreef op donderdag 31 januari 2019 @ 09:03:
Ik heb product maar verwijderd
Bij toeval vond ik nog een product met de naam ',PC' en deze is ook weg. Beide producten kwamen uit 2005 en het is onmogelijk om terug te vinden om wat voor product dit daadwerkelijk gaat. Waarschijnlijk is het met de overgang naar de nieuwe Pricewatch (wat ook al decenia geleden is) verkeerd omgezet
Geen idee wat er is gebeurd, het is inderdaad teruggezet
In het archief kon ik toch zien waar het om ging, blijkbaar is het 'Diablo', dus dat heb ik er maar van gemaakt.

“Do. Or do not. There is no try.”
@BartvanOranje Nu staat er 2x diablo bij zijn badges?
Welcome to the League of Draven
Verwijderd
Ja, omdat de een voor Diablo 1 op PC is, en de ander de Diablo franchise in z'n geheel.Euphanasia schreef op maandag 4 februari 2019 @ 11:44:
@BartvanOranje Nu staat er 2x diablo bij zijn badges?
Pagina: 1