Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1174878

Topicstarter
Hallo, na jaren heb ik mijn oude Samsung Galaxy Note II terug gevonden en nu weet ik weer waarom hij ergens achter in de kast lag.

Bij het opstarten komt meteen het Team win recovery project V2.5.0.0 tevoorschijn en kom ik niet meer van dit scherm af. Ik kan dus helemaal niets met dit toestel.
Er staan 8 hokjes met daarin: Install. Wipe. Backup. Restore. Mount. Settings. Advanced. Reboot.

Hoe kom ik terug in mijn telefoon, bij mijn apps e.d.?

Ik heb totaal geen verstand van dit soort zaken dus ik vraag jullie om het zo simpel mogelijk te houden :)
...
Zelf heb ik al iedere optie gekozen en random dingen aangeklikt O-) Daarnaast heb ik het toestel al meerdere keren opnieuw opgestart, maar niets help.

Wie kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
TWRP is een custom recovery. Deze laadt de (custom) ROM die je wilt installeren. De ROM is de Android-installatie waarop je apps draaien. Jouw ROM lijkt dus niet in orde. Deze zul je moeten installeren om een werkende telefoon te krijgen.

Zoek even op XDA Developers naar een werkende ROM en installeer deze. Misschien wel handig om even iemand erbij te halen die wel verstand heeft van 'dit soort zaken' :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 1174878 de Note II is volgens mij nog altijd een telefoon, dus schopje van ATB naar AND.

Het lijkt erop dat je rom is verdwenen of niet meer wilt starten om wat voor reden dan ook. Je zal die die waarschijnlijk opnieuw moeten installeren.

Je kan eens zoeken op install stock rom, in combinatie met je toestel type.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• David13
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-06-2023
Zoek het typenummer van de telefoon. Vervolgens download je hier de laatste Nederlandse firmware:
https://www.sammobile.com/firmwares/

Deze flash je vervolgens via de PC met het programma Odin.
Is heel simpel, staan genoeg filmpjes op YouTube.
Succes.

[ Voor 3% gewijzigd door David13 op 29-01-2019 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1174878

Topicstarter
Bedankt allemaal. Ik ga het proberen en laat het weten als het gelukt is!