av-receiver gebruiken in 2.0 configuratie (denon avr-x2500h)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:10
Het is een domme vraag maar voor ik geld uitgeef, zou ik het graag zeker weten.

Situatie nu:
Ik heb twee B&W CM5's aangesloten op een stereo receiver (de receiver heb ik jaren geleden geïmporteerd uit China en is dus niet gekend hier). Nu is deze niet bepaald gebruiksvriendelijk voor mijn vrouw en de kinderen. Je moet hem manueel aanzetten, inputkanaal selecteren, heeft geen afstandbediening, etc.

Ik heb de Denon avr-x2500h op het oog in combinatie met mijn bestaande Logitech Harmony afstandsbediening om dit allemaal wat meer te stroomlijnen en het gebruiksgemak te optimaliseren voor de rest van de familie (en al die HDMI kabels die nu naar mijn tv lopen weg te halen). Nu heb ik dus geen subwoofer en wil ik zeker zijn dat ik de avr ook gewoon in 2.0 kan gebruiken?

Ter info: Waarom een av-r en geen stereo receiver? Gebruiksvriendelijkheid voor de rest van de familie en eenvoudiger kabelmanagement in combinatie met moderne gemakken zoals google assistent, streaming, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Jazeker kan dat :)

Als je zo'n ding uitpakt is het eerste wat je doet een setup draaien (OSD via je TV) en het ding inregelen. Aangesloten speakers komen daar ook aan bod. En de rest doet ie zelf :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:20

Jag

Uiteraard kan ie dat. En pro tip: laat je receiver niet de EQ automatisch inregelen (tenzij je kan instellen dat ie dat alleen voor het laag doet).