Goedendag,
Ik wil een High torque DC motor aansturen met een arduino of rasberry pi.
(Volledige uitleg waarvoor dit is onderaan deze post te vinden)
Ik wil een high torque motor aansturen.
Eisen:
- Wanneer het circuit gesloten word, mag deze geactiveerd worden.
- moet tijd instelbaar zijn voor hoelang de motor draait
(of hoeveel rondes de motor maakt)
- zelfstandig na de timer stoppen, en resetten todat circuit hersloten wordt.
Ik ben opzoek naar iemand die dit mogelijk voor mij in elkaar kan zetten/ programeren.
Ik heb zelf ruim onderzoek gedaan naar programeren maar is helaas kwa tijd investering niet voor mij.
Volledige uitleg van doeleinde:
Ik ben een airsoft speler.
Er bestaat een speedloader genaamd: Sidewinder van Odin Innovations.
Deze wil ik gemotoriseerd maken doormiddel van een high torque motor, en in een munitie kist te doen voor grotere capaciteit laden.
Zodra een magazijn ingevoerd word zal deze het circuit sluiten en dus de arduino of rasberry activeren.
Deze zal dan de motor activeren voor een gezette tijd om het magazijn te vullen met BB's.
Na deze tijd zal deze uitschakelen, en een groene LED op laten lichten voor teken dat deze gereed is.
Als men het magazijn uitneemt zal de circuit geopend worden en het programma zichzelf moeten resetten.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, mocht hier echter een prijs aan vast zitten kunnen wij deze zeker bespreken.
Bij voorbaat dank
Ik wil een High torque DC motor aansturen met een arduino of rasberry pi.
(Volledige uitleg waarvoor dit is onderaan deze post te vinden)
Ik wil een high torque motor aansturen.
Eisen:
- Wanneer het circuit gesloten word, mag deze geactiveerd worden.
- moet tijd instelbaar zijn voor hoelang de motor draait
(of hoeveel rondes de motor maakt)
- zelfstandig na de timer stoppen, en resetten todat circuit hersloten wordt.
Ik ben opzoek naar iemand die dit mogelijk voor mij in elkaar kan zetten/ programeren.
Ik heb zelf ruim onderzoek gedaan naar programeren maar is helaas kwa tijd investering niet voor mij.
Volledige uitleg van doeleinde:
Ik ben een airsoft speler.
Er bestaat een speedloader genaamd: Sidewinder van Odin Innovations.
Deze wil ik gemotoriseerd maken doormiddel van een high torque motor, en in een munitie kist te doen voor grotere capaciteit laden.
Zodra een magazijn ingevoerd word zal deze het circuit sluiten en dus de arduino of rasberry activeren.
Deze zal dan de motor activeren voor een gezette tijd om het magazijn te vullen met BB's.
Na deze tijd zal deze uitschakelen, en een groene LED op laten lichten voor teken dat deze gereed is.
Als men het magazijn uitneemt zal de circuit geopend worden en het programma zichzelf moeten resetten.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen, mocht hier echter een prijs aan vast zitten kunnen wij deze zeker bespreken.
Bij voorbaat dank