OneDrive for Business met een Office 365 contract.
Vandaag merk ik plots dat verscheidene bestanden weg zijn op mijn laptop.
Donderdag heb ik deze nog gezien op mijn laptop, maar ik had kennelijk enkel een placeholder want kon ze niet openen zonder internet toegang.
In de voorbije dagen heb ik ze echt niet manueel verwijderd.
In OneDrive online staan ze ook niet meer.
Nu probeer ik de bestanden vanuit de recycle bin op OneDrive online terug te zetten, maar dan krijg ik een foutmelding dat er reeds bestanden bestaan met die naam en dat ik de naam moet aanpassen om terug te kunnen zetten. Echter zie ik die bestanden niet!
Enig idee wat ik nu kan doen?
Wat is dit toch met OneDrive?
Het is niet het eerste probleem dat ik er mee heb. Was handig om 1TB ruimte te hebben bij mijn Office 365, maar als hij zelf bestanden begint te verwijderen, dan stopt het.
Met DropBox heb ik nooit zo'n problemen gehad.
Vandaag merk ik plots dat verscheidene bestanden weg zijn op mijn laptop.
Donderdag heb ik deze nog gezien op mijn laptop, maar ik had kennelijk enkel een placeholder want kon ze niet openen zonder internet toegang.
In de voorbije dagen heb ik ze echt niet manueel verwijderd.
In OneDrive online staan ze ook niet meer.
Nu probeer ik de bestanden vanuit de recycle bin op OneDrive online terug te zetten, maar dan krijg ik een foutmelding dat er reeds bestanden bestaan met die naam en dat ik de naam moet aanpassen om terug te kunnen zetten. Echter zie ik die bestanden niet!
Enig idee wat ik nu kan doen?
Wat is dit toch met OneDrive?
Het is niet het eerste probleem dat ik er mee heb. Was handig om 1TB ruimte te hebben bij mijn Office 365, maar als hij zelf bestanden begint te verwijderen, dan stopt het.
Met DropBox heb ik nooit zo'n problemen gehad.