Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:07
Mijn vraag

Ik heb thuis twee tv's. Gister heb ik voor de tv beneden een Nvidia Shield gekocht. Hiermee ga ik:

IPTV kijken
Als Plex server gebruiken.

Nu wil ik voor in de slaapkamer een tweede Android TV neerzetten. Met deze wil ik ook IPTV (via kodi) kijken en als plex client gebruiken (hoeft dus niet te transcoden). Ik wil het liefst niet meer dan 100 euro voor de tweede uitgeven. Daarbij is een stabiele wifi verbinding essentieel gezien ik geen kabels wil trekken

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kodi
Plex
Chromecast

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De Mi Box S lijkt vooral geteisterd te worden door onvolkomenheden zowel met de wifi als met chromecast en netflix playback.
Heb ook wat generieke china dingen gezien. Ben zeker niet tegen zulk spul maar ik zie daar even door de bomen het bos niet.

Wie kan mij helpen wegwijs te worden in dit oerwoud?

Alle reacties

• niekez
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
Mijn broer heeft de Mibox S en draait die zonder problemen. Zowel chromecast als wifi werken perfect. Ik heb zelf de Mibox 3 en hier ben ik ook erg tevreden over. Voor zover ik weet doet de Mibox s alleen geen TrueHD en DTS-HD passthrough. Op Aliexpress kan je hem bestellen en laten versturen vanuit Spanje zoals deze: Alie

Ze verkopen hem voor 15 euro meer bij xiaomiproducts.nl

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:07
niekez schreef op dinsdag 29 januari 2019 @ 13:47:
Mijn broer heeft de Mibox S en draait die zonder problemen. Zowel chromecast als wifi werken perfect. Ik heb zelf de Mibox 3 en hier ben ik ook erg tevreden over. Voor zover ik weet doet de Mibox s alleen geen TrueHD en DTS-HD passthrough. Op Aliexpress kan je hem bestellen en laten versturen vanuit Spanje zoals deze: Alie

Ze verkopen hem voor 15 euro meer bij xiaomiproducts.nl
Ik hoor dat chromecast op dit moment geen niet goed werkt al een tijdje. Klopt dat?