We zijn onlangs verhuisd naar onze nieuwbouwwoning. Het bereik binnen is minimaal. Bellen gaat net aan, internet is zeer traag. Nu heb ik prima WiFi en ook de optie bellen over WiFi aangezet. Wat mij echter irriteert is dat in sommige delen van het huis de telefoon naar het Vodafone netwerk blijft zoeken en dit ten koste gaat van de batterij. Dit zie ik terug in het batterijoverzicht en ik merk ook dat hij bijv. snachts meer % batterij verliest.
Nu kan ik natuurlijk mijn telefoon op een vaste plek in huis neerleggen maar het heet natuurlijk niets voor niets een mobieletelefoon
Een andere optie is een mobieleversterker aanschaffen maar dat is ook gelijk een dure optie.
Nu zit ik niet de hele dag thuis, maar ik ben toch nieuwsgierig of jullie hier ervaring mee hebben en/of een oplossing weten. Misschien kan ik een instelling aanpassen zodat hij zodra hij op de WiFi zit, niet meer zoekt naar een netwerk?!
Zelf heb ik nog niet de beste optie gevonden om dit probleem te tackelen. Het probleem doet zich bijna in het hele huis voor en met diverse providers.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone X
Vodafone
Laatste updates geïnstalleerd.
Nu kan ik natuurlijk mijn telefoon op een vaste plek in huis neerleggen maar het heet natuurlijk niets voor niets een mobieletelefoon
Nu zit ik niet de hele dag thuis, maar ik ben toch nieuwsgierig of jullie hier ervaring mee hebben en/of een oplossing weten. Misschien kan ik een instelling aanpassen zodat hij zodra hij op de WiFi zit, niet meer zoekt naar een netwerk?!
Zelf heb ik nog niet de beste optie gevonden om dit probleem te tackelen. Het probleem doet zich bijna in het hele huis voor en met diverse providers.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
iPhone X
Vodafone
Laatste updates geïnstalleerd.
©2004