Partitie maken Error

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Acezeck
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 16-12 01:45
Ik heb een schijf in mijn laptop van 1TB die is laatst heb opgedeeld met 1 losse partitie van 75GB
Na een tijdje van gebruik van de kleine partitie (Dual Boot) heb ik de partitie weer leeg gemaakt.

Nu probeer ik de 75GB weer terug te zetten naar mijn 1TB maar mijn diskmanager geeft een error.

"Er is onvoldoende ruimte op de schijf/schijven beschikbaar om deze bewerking te voltooien"

Terwijl de partitie verder leeg is.

SPECS:

i7700HQ
128GB SSD
1TB HDD

Alle reacties

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heb je de partitie verwijderd of alleen maar leeggemaakt?

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:31
Welk OS? Wordt de schijf voor os gebruikt? Probeer je de bestaande partitie uit te breiden?

• tjelleaz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-08-2022
Kan je eventueel even verduidelijken met een screenshot wat je juist wenst te doen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12 17:34
Wat voor partities zijn dit, je geeft te weinig info, dus advies geven is moeilijk.
En waarmee ben je dit aan het vergroten?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Acezeck Je disk is waarschijnlijk 1TB en geen 1TiB, dus effectief maar 976GiB. Probeer dus naar wat minder te vergroten. Of gebruik een GUI/tool die automatisch de beschikbare ruimte gebruikt/aanbiedt.

En anders moet je de 75GiB-partitie wel echt verwijderen, voordat het weer 'free space' wordt :P
Of plaats eens een screenshot, of zo ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Room42 op 28-01-2019 19:33 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1