Mijn familie pc van zo'n beetje twaalf jaar terug gebruik ik als 2de studie pc, naast m'n veel krachtigere laptop, specs:
C2D E4300
2 GB single channel DDR2 266MHz
Een MSI 755 bord wat niet meer dan 2 GB ddr2 ondersteund
128MB NVIDIA GeForce 7300 SE
Ik zou er graag wat oudere games op willen spelen, maar dat gaat niet zo soepel als ik had gewild dankzij de zwakke grafische kaart.
Ik zoek een?
Ik zoek daarom een andere grafische kaart met de volgende voorwaarden:
- Het moet werken zonder een power adapter (aangezien de PSU een 300W unit is, weet verder niet de spcs).
- Natuurlijk geen bottleneck voor de zeer oude C2D.
Wat is je budget?
Ik geloof dat ik m'n budget sowieso laag kan houden gezien de leeftijd van het systeem en de upgrade die ik vraag. Als ik er een bedrag aan vast moet binden, zou ik zeggen niet meer dan 20-25 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen merkvoorkeuren, want het moet werken op een zwakke voeding zonder connector. Merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie boven, maar hier nog een keer:
C2D E4300
C2D E4300
Ik zou er graag wat oudere games op willen spelen, maar dat gaat niet zo soepel als ik had gewild dankzij de zwakke grafische kaart.
Ik zoek een?
Ik zoek daarom een andere grafische kaart met de volgende voorwaarden:
- Het moet werken zonder een power adapter (aangezien de PSU een 300W unit is, weet verder niet de spcs).
- Natuurlijk geen bottleneck voor de zeer oude C2D.
Wat is je budget?
Ik geloof dat ik m'n budget sowieso laag kan houden gezien de leeftijd van het systeem en de upgrade die ik vraag. Als ik er een bedrag aan vast moet binden, zou ik zeggen niet meer dan 20-25 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Absoluut geen merkvoorkeuren, want het moet werken op een zwakke voeding zonder connector. Merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zie boven, maar hier nog een keer:
C2D E4300