-
[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 1174526 op 07-06-2020 23:52 ]
Ik zou gewoon ff langsgaan met het slot wat je al los hebt, elk merk heeft z'n eigen vorm baard (het zijn baardsleutels) en eigen nummering. Als je er met de sleutelboer al uit kunt komen welk merk het zou kunnen zijn scheelt het je een letterlijke berg sleutels.Anoniem: 1174526 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:07:
[...]
Ik zal morgen even het hele ding schoon boenen opzoek naar het nummertje. Daarna inderdaad even naar de lokale sleutelboer. Hartelijk bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Blerp op 28-01-2019 00:14 ]
Insert vies grapje hier
Insert vies grapje hier
Ik zou gewoon ff langsgaan met het slot wat je al los hebt, elk merk heeft z'n eigen vorm baard (het zijn baardsleutels) en eigen nummering. Als je er met de sleutelboer al uit kunt komen welk merk het zou kunnen zijn scheelt het je een letterlijke berg sleutels.Anoniem: 1174526 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:07:
[...]
Ik zal morgen even het hele ding schoon boenen opzoek naar het nummertje. Daarna inderdaad even naar de lokale sleutelboer. Hartelijk bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Blerp op 28-01-2019 00:14 ]
Insert vies grapje hier
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Inderdaad, dit soort sloten heb je met een stukje gebogen ijzerdraad en wat oefenen in een paar tellen open. Hooguit bruikbaar voor deuren van bijvoorbeeld een kelderkast of scheiding tussen voor en achterkamer.D.deJong schreef op maandag 28 januari 2019 @ 05:40:
Als het sloten van buitendeuren zijn zou ik ze gelijk maar vervangen door iets met een betere inbraakwerendheid, als het voor binnnendeuren is snap ik niet waarom ze op slot moeten.
De tip van de sleutelboer is wel een goeie, vaak is het gewoon een genummerde serie.
Anoniem: 316442
Anoniem: 316442
Nee hoor sloten met verschillende doormaten zijn er nog, evenals de pc maat.Harrie_ schreef op maandag 28 januari 2019 @ 09:51:
Alle modere insteeksloten hebben 1 doornmaat
Mea culpa, misschien heb ik te lang in de woningbouw rondgelopen.Anoniem: 316442 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 10:32:
[...]
Nee hoor sloten met verschillende doormaten zijn er nog, evenals de pc maat.
[ Voor 12% gewijzigd door ImNotnoa op 28-01-2019 10:54 ]
Try SCE to Aux
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Ik denk dat de kans een stuk beter is als je het met afbijt probeert, tenzij je de verflaag natuurlijk alleen vetvrij wil makenAnoniem: 1174526 schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:17:
Ik denk dat er een goede kans is dat ik morgen met wat spiritus een nummertje ga ontdekken.
Zie de plaatsing van de sleutelgaten aan voor- en achterzijde.M2M schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:02:
Dat onderste ding is je sleutelgat, het bovenste moet aan de klink
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Geintje zeker ?M2M schreef op maandag 28 januari 2019 @ 00:02:
Dat onderste ding is je sleutelgat, het bovenste moet aan de klink
Superhandig, alleen, die kan iedereen kopen. Weet je meteen hoe inbraakbestendig de sloten zijnM0i schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:25:
Wat eventueel ook nog een optie is: een loper kopen deze past dan op al je sloten mits ze soortgelijk zijn, merk en model dan heb je maar een model sleutel nodig. Dit kan een beetje slotenmaker wel verkopen of eventueel maken voor je.
verschil tussen een loper en een hele bos proberen kan zo maar een minuutje inbraaktijd schelenAganim schreef op maandag 28 januari 2019 @ 19:54:
@ybos , deze sloten hebben sowieso al de inbraakwerendheid van een stuk piepschuim. Ik mag hopen dat je voor echt afsluiten wel even een fatsoenlijk slot haalt, een loper gaat deze sloten niet noemenswaardig onveiliger maken.
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq