Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke Moederbord om een i7-8700K om te kunnen overlocken

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is:
Is er misschien een goedkope moederbord om mijn processor te kunnen overlocken naar een 5Ghz?
Het is een i7-8700K LGA1151. Het moet een ATX zijn
Het liefst rond de 20-120 euro

Dit is mijn koeler:
https://s.click.aliexpress.com/e/Z1hxfhI
Ik heb de koeler met 2 fans

Alle reacties

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-11 14:22
Wat heb je nu voor moederbord?
Buiten dat de basis in het moederbord op orde moet zijn qua stroomvoorziening, is de meest onzekerefactor de CPU zelf. Niet iedere 8700k zal 5Ghz halen. Groot deel wel, deel ook niet. 8700k is best een warme processor, dus goed je temperatuur in de gaten houden, zeker met een koeling waar niks over bekend is mbt prestaties van ali.

Wat ik vooral wil zeggen hiermee is dat als je nu al een poging hebt gewaagd en het lukt niet, dan gaat het waarschijnlijk met een ander moederbord ook niet lukken.

[ Voor 18% gewijzigd door ExiZTeNcE op 28-01-2019 00:16 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-11 22:16

M2M

medicijnman

Eigenlijk vrij simpel,

Je wil overklokken, dus je hebt een LGA1151 moederbord nodig, met een Z370 of Z390 chipset. Prijs is max 120 euro, ATX formaat.

Ik heb die info even in de pricewatch gedrukt en daar komen waarempel 4 moederborden uit met een prijsje:

categorie: Moederborden

-_-

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lees de sluitpost van je vorige topic nog eens: welke goedkope moederbord voor i7 8700 om te overlocken?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.